Hamileyim diye esim araba kullanmama izin vermiyor. Abartmiyor mu sizcede?

7,5 aylık hamileyim. Bugün hastaneye gideceğim. Bebisle benim kontrolüm var. Esim iste. Arabada kapının önünde duruyor. Eşime arabayla giderim diyorum. Allah korusun bisey falan olur arabayla gitme diyip duruyor. Yani kaç senedir ki kullanıyorum. İyide kullanıyorum ne olabilir yani? Arabayı kullanma diye tutturdu of yani
Güncellemeler
10 ay
Taksiyle gidiyorum ikna olmadı esim 🤦‍♀️ Neyse artık bebiss goreyim dee😍
Güncellemeler
10 ay
Bebisi gördüm minicik elleriyle yüzünü kapatmıştı😍 Bir türlü göstermedi yüzünü. İnatçı olacak bu kız belli😂
Hamileyim diye esim araba kullanmama izin vermiyor. Abartmiyor mu sizcede?
Cevapla