Eşimin ailesi hamileyim diye çok hareket etme diyor. Karışma hakları var mı?

24 yaşındayım. İç mimarım. 6 aylık erkek bebeğine hamileyim. Eşimle 3 ay önce evlendik evlenmeden oldu yani bebek. Eşimin ailesiyle aynı apartmanda oturuyoruz. Dün bı ağrım oldu çok fena bağırdım sonra eşimin annesi bana karnında şehzade taşımak kolay değil tabi dikkat ediceksin gerekirse hiç hareket etme yeter ki erkek torunumuz sağ salim doğsun dedi. Bu kadın ne yaşıyor?
Eşimin ailesi hamileyim diye çok hareket etme diyor. Karışma hakları var mı?
Cevapla