Arabası olmayanların çocuk yapmaya hakkı yok mu?

Hastaneye gitmek için taksi bulamayıp metrobüse binmişler. Yani taksiciler almamışlar. Kadın metrobüsde doğum yapmış.

Arabası olmayanların çocuk yapmaya hakkı yok mu?
Arabası olmayanların çocuk yapmaya hakkı yok mu?

İl ve ilçe belediye başkanı eşleri de gelip tebrik etmişler!

Ortada bir ayıp var. Neden hiç kimse üzerine alınmıyor bu sorumluluğu?

Şu görüntü beni rahatsız etti ya..

Arabası olmayanların çocuk yapmaya hakkı yok mu?
Cevapla