Gazinoda çalışırken biriyle birbirimize aşık olduk ama ayrılmak zorunda kaldık. Sizce böyle davranmaları normal mi?

Bir arkadaşımla beraber yurtdışına taşınacağız. Ben orada üniversiteye devam edeceğim. Ailelerimiz yardım etmedi. Bu yüzden acil paraya ihtiyacımız oldu. Bankalara kredi başvurusu yaptık ama olumsuz oldu. Tefeci bile aradık. Son çare gazinoda çok kısa süreliğine işe başladık. Arkadaşımın görüştüğü biri geldi, bizden yaşça biraz daha büyük biri, yanında arkadaşını da getirdi. Arkadaşı benimle aynı yaştaydı. Onun dayısı ve arkadaşımın konuştuğu kişi ortakmış bir şirkette, üçü beraber çalışıyorlarmış. Oraya ilk kez gelmişti. Sonra sürekli beni görmek istemeye başladı. Orada çalışmamı engellemeye çalıştı. Almanya'ya gideceğimi biliyordu, gitme beraber başka bir hayat kuralım, evlenelim dedi. Ben de gitmem gerektiğini söylediğim, beni bekleyeceğini söyledi. Arkadaşı sürekli beni uyarıyordu sakın onu üzecek bir şey yapma, o çok temiz biri diye. Benimle görüştüğü işe geç kaldığı bile olmuş. Bana sürekli sorular soruyordu geçmişimle alakalı. Arkadaşıma bile sormuş eski sevgilimin adını falan. Instagram hesabımı da kafaya takmıştı, bir sürü kişiyi çıkarmamı istedi. Yemin ettirip duruyordu. Onun arkadaşı da sürekli onu uyarıp duruyormuş benimle olan ilişkisini bitirmesini. O da her defasında bir kez daha görüşeceğim, bu son diyormuş. Bir ton şeyle aklını çelmiş. Arkadaşı bana "her şey daha kötüye gidiyordu, sana gittikçe bağlanıyordu, zaten sen de yurtdışına gidecektin, üstelik gazinoda tanıştınız, kimseye açıklanabilecek bir şey değildi, bir oluru yoktu bu işin, müdahele etmem gerekti" dedi. O yüzden benim arkadaşımla kendi arkadaşının arasını iyi tutmaya çalışmış hep, karışmasın diye. Ama onun arkadaşıyla benim arkadaşımın arası açılınca onun arkadaşı da benimle görüşmemesi için ona baskı uygulamaya başlamış. Bu yüzden de çocuk benden ayrılmaya karar vermiş. Bana başta ailem öğrendi, gazinoda çalışmış olduğun için sorun yaratıyorlar, ama gerekirse senin için onlara rest bile çekerim, senden vazgeçemem falan demişti. Meğer kendisi ve arkadaşı istemiyormuş onunla gazinoda tanıştığımız ve orada çalıştığım için. Sizce bu yaptıkları normal mi?

Gazinoda çalışırken biriyle birbirimize aşık olduk ama ayrılmak zorunda kaldık. Sizce böyle davranmaları normal mi?
Cevapla