Eski sevgilimle yaptığımız şey yanlış mı? Bu şekilde ayrılık gördünüz mü?

Birkaç gün önce sevgilimle ayrıldık. İkimiz de birbirimize güzel dileklerde bulunduk. Bir derdin olursa veya paylaşmak istediğin bir şey yazabilirsin istediğin zaman dedi bana. Ben de, sen de aynı şekilde dedim. Durumlarıma falan da hâla bakıyor. Numarası da duruyor. Birbirimiz için yazdığımız şeyler de.

Yanlış mı yapıyoruz?

Eski sevgilimle yaptığımız şey yanlış mı? Bu şekilde ayrılık gördünüz mü?
Cevapla