Benim yerimde olsaydınız eşinize tutumunuz ne olurdu?

2 senedir evliyim. Eşimle çok severek evlendik. Hala da çok seviyorum. Eşim 1 sene önce işten çıkartıldı. O zamandan beri iş arıyoruz ama yok. İşsizlik maaşı da bitti. Ben herşeye yetişmeye çalışıyorum. İşe gidip geliyorum diger taraftan kendi işimi kurmaya çalışıyorum ordan da bi gelir gelsin diye. İki iş yapıyorum şu an tam anlamıyla. Eşim evdeyken Ufak tefek ev işlerini yapiyor. Bulaşık makinasini boşaltır bir de bir iş verdiysem yapar. Ama yemek yapmayı hiç beceremediginden işten gelip yemek yapıyorum her gün temizlik çamaşır vs büyük bir çoğunluğu bende evin. Ben artık yorulmaya başladım. Gündüzleri uyuyor geceleri de ben işe gidene kadar oyun oynuyor. En son dedim ki kendi meslegin olmasın satış danışmanı vs olarak da olsa gir bir işe o arada da iş bakarsın dedim. Tamam dedi ama bir aksiyon almadı bunun için. Çocuk düşünüyorduk ondan da vazgeçtim. Ben şimdi hamile kalsam işten çıkma lüksüm yok. Bu durumda siz olsaniz ne yapardınız. Gururunu kırmak istemiyorum onu incitmek istemiyorum ama durumun ciddiyetini anlasin istiyorum

Benim yerimde olsaydınız eşinize tutumunuz ne olurdu?
Cevapla