Eşiniz anlattığım konuyu yapsa siz ne yapardınız benim yerimde olsanız?

Eşim ile 2 yıllık evliyim geçtiğimiz Şubat ayında eşimin gmail girdiğimde Bi kadın tarafından mesaj gönderildiğini gördüm ve bu mesajın içeriği nedir bilmiyorum kadının gönderdiği gün eşim tarafından mesaj silinmiş tabi ben bunu anca Şubat ayında görüp fark edebildim gmail sayesinde eşime sorduğumda arkadaşı olduğunu evliliğin nasıl gittiğini sorduğunu söyledi ilk başta daha sonrası eski kız arkadaşı olduğunu söyledi ve ben bu durumun uygun olmadığını evli bir erkek olarak eski kız arkadaşı ile konuşmasına çok sinirlendim ve uygun ve doğru olmadığını söylememe rağmen ne var ki bunda diye cevaplar aldım ve sinirlenip eşime şöyle söyledim o kadın nasıl bir bacım evli adamla konuşuyor ve utanmadan eski sevgilisinin evliliğini merak ediyor dediğimde eşim sinirlenerek ona bacım diyemezsin gibi cevaplar aldım bu arada şunuda belirtiyim o sıralarda hamileyim ve bu tartışma konusunda uzlaşamayınca eşim evi terk edip gitti tabi eve beş kuruş para bile bırakmadan çekip gitti ve 1 hafta boyunca eve dönmedi bu arada Bi sorun sıkıntı çıksa eşim her zaman evi terk edip gider ve beş kuruş para bile bırakmaz evin ve benim ihtiyaçlarını bile düşünmeden terk edip gider ve en az 4 gün en fazla 1 hafta eve gelmez konumuzla ilgili olarak da eşim ebi terk etti gitti ve ben de bu duruma sinirlenerek eşimin Facebook dan kadına şöyle Bi mesaj ettım benim ( yuvamı yıktın sende hiç utanma yokmu bak ben hamileyim ve sizin yüzünüzden yaşadığım duruma bak ve ikinizde mahkemede hesabını vereceksiniz ) diye bir mesaj yolladım ve aradan 1 gün sonra eşimin Facebook da kadından arama geldiğini tabi bunları ben görmedim ve sonrasında mesaj atmış eşine sadece evliliğini sorduğunu söyledi ve bende ikinizde mahkemede hesabını vereceksiniz yazdım ve tam o sırada kadın engelledi Facebook dan ve birkaç gün sonra eşim çıktı eve geldi bu konu üzerine tartışa tartışa anlaşma ve barışma kararı aldık ve bu konuyu kapattık ve bir daha da açmadık ve taki tekrar bu Ağustos ayında tekrar bir mesaj gelene kadar ve bu sırada doğum yapacağım gün belli olmuş ve doğumuma 2 gün kalmış bu sırada ben annemdeyim kendisi de yanıma gelecekti ve bizim kendi evimizdeydi eşimin Facebook a girdiğimde okunmamış bir mesajdı ve o kadından geliyor du ve kadının yazdığı mesaj şuydu KARIN BENİ TEHDİT ETTİ YA SEN SÖYLEDİN Mİ SEN şu an RAHATSAN BU * YÜZÜNDEN SANA HAKKIM HARAM OLSUN DOĞMAMIŞ ÇOCUĞUNADA diye bir mesaj göndermiş kadın ve eşime sorduğumda düzgün bir cevap alamadım ve sen ona bişey yaptın ki oda sana yapıyor ettiğimin cevabını buluyorsun falan gibi cevaplar aldım ama ben kadını ne bir tehdit ettim nede Şubat ayında gönderdiğim mesaj harici bir mesaj gönderdim aylar sonra böyle bir mesaj ile karşılaştım ve tartışma üzerine eşim benim yanıma gelecekti ya aradım telefonlarımı açmadı ve telefon açmayı bırakın doğuma yanıma bile gelmedi tek başıma annemin yanında doğum yaptım ve lohusalık dönemi bile yaşamadım
Eşiniz anlattığım konuyu yapsa siz ne yapardınız benim yerimde olsanız?
Cevapla