Siz olsaydıniz ne yapardniz ne tepki verirdiniz eşinize?

Hamileyken cinsiyet Öğrendikten sonra hazırlıklar başladı isim de öyle kaynmin ismini koyma kararı aldk daha doğrusu eşim ve kaynanan istedi bn de kabul etm kaynimin ismi ali bn de ali mert olsun istedim kabul eti eşim ve âli mert ismine karar verdik ve ne kadar şey aldm oğluma mert ali yazdırdım hepsine takı doğum içn hasteneye gıtım doğum yaptıktan sonra eve gelince ezan cagırilacaken âli dediler sadce ben kırıldım tabi üzüldüm bir şey demedim ve iki ay sonra öğrendm bugün kaynanam demiş sadce ali koy hakimi helal etmem gibi bir sürü şey demiş

Siz olsaydıniz ne yapardniz ne tepki verirdiniz eşinize?
Cevapla