Tanışalı 3 ay oldu ve ailemle tanistiracagim sizce yanlış mi yapıyorum?

Ve sadece 3 defa görüştük. Karşımdaki bastırıyor benimde içimden düşünmeden hareket etmek geliyor ama korkuyorum
Güncellemeler
10 ay
Risk almaya karar verdik
Tanışalı 3 ay oldu ve ailemle tanistiracagim sizce yanlış mi yapıyorum?
Cevapla