Bekar bir anneyim. Çocuğum ve erkek arkadaşımı tanıştırdım diye çevremden tepki aldım. Bu yanlış bir şey mi?

Bu yanlış bir şey mi. Erkek arkadaşım dünyanın en iyi insanı. Uzun süredir birlikteyiz, artık zamanı gelmişti. Çocuğum ile tanıştırdım. Ama çevrem büyük tepki gösterdi. Eski eşimin tarafı da tepki gösterdi. Buna hakları var mı sizce yoksa ben mi suçluyum?

Bekar bir anneyim. Çocuğum ve erkek arkadaşımı tanıştırdım diye çevremden tepki aldım. Bu yanlış bir şey mi?
Cevapla