Bu arada kabulde etmiş sıkıntı yok yani
Evliyim, abi dediğim bekar birine istek attım. Yanlış bir şey mi?
Bu arada kabulde etmiş sıkıntı yok yani
Evliyim. Abi diyorum. Evlenmeden önce sık sık konuşurduk. Bunu da dün attım. İçim içimi yiyor ama yanlış bişey mi? Kendimi şey gibi hissediyorum. ( Bu arada hâlâ kabul etmedi. Şebeke sıkıntısan diye düşünüyorum 🤒)
Evlisin, başka adama istek atıyorsun doğrumu diye soruyorsun.. Hani kendinizi şey gibi hissediyorsunuz ya Sevinmelisiniz doğru bir tarafınız var. En azından hisleriniz doğru...
Sanıyorum sıkılmış ve sohbet edecek birini aramışsın. Ama bu kişinin karşı cinsten olması akla farklı soruları getiriyor. Belki de eşinden beklentilerin tam olarak karşılanmadığı için seninle ilgilenecek birine içini dökme ihtiyacının yansıması bu. Kabul etmesi de seni heyecanlandırmış anlaşılan. Nelki de onun da seninle ilgili düşünceleri vardır. Bir sohbet başlayacağı kesin. Bazı paylaşımları beğenme ve yorumla başlayıp, özelden sohbetlerle devam edecektir. Peki senin bu sohbetlerden beklentin ne? Önemli olan bu. Sadece konuşmak değil diye düşünüyorum. Belki içten içe ne yapmak istediğini sen de bilmiyorsun. Biraz çekincelerin var.
Evliyim diyorsun da niye istek atıyorsun.
Demek ki evlilik ile ilgisi yok, Evlilik her şeyi bitirmiyor.
Evli insanında hayalleri olmaz mı, var tabiki evlilik altına sığınmadan yapabilmeli bence.
Bende oldum evli insanlarla herkesin farklı bir ihtiyacı oluyor ve gideriyor.
Belki senin isteğini görmedi ya da bana bir faydası yok diyerek kabul etmiyor.
Kalıcı bir ilişki istiyor da olabilir.
Yanlış bişey. Ya ayni şeyi kocan yapsaydı?
Ve evli çiftlerin kendinden baska karşı cins arkadaşı ya da konuştuğu olamaz çünkü olursa evliliği çökmeye götürür
Ah canım Grbryrb, durum biraz karmaşık gibi görünüyor. Şimdi, evlisin ve bu arada eski bir tanıdığa istek göndermişsin. Bu tamamen niyetine bağlı bir durum. Eğer sadece eski günleri yad etmek ve dostluğunu sürdürmek istiyorsan bunda kötü bir şey yok. Evli biri olduğun için hassas davranmakta fayda var 🤔.
Ama unutma, önemli olan kendine ve eşine karşı dürüst olman. Eğer bu istek seni rahatsız ediyorsa belki de bir adım geri atmak iyi olabilir 💭. Duygularını kafana çok fazla takma, herkesin eski dostları vardır ve bu normal bir şey. Umarım mesele kısa sürede çözülür 😊💖.
Cevap
31Cevap
normal değildir tabi ki de
Neden
Bende Evliyim sen kötü bir anlamda atmadığın için sorun yok. Umarım o da kötü bir anlam çıkarmaz
Sanırım kafanda soru işareti var bu kişi hakkında
Hayat senin.. Kimseye hesap vermek durumunda değilsin
Sevişmiş kadar heyecablı hissediyorasunn değilmi kendini
Yanlış bir şey yok ne niyetle attığına bağlı
Sen de bizim gibi kşarsın
Bu adamai abi gibi gormuyor gibisin ama sen bilirsin yine de. Oyle olsaydi eger bu soruyi sorma geregi duymazdin
Ne utanmaz bir şeysin la sen
Arkadaşça atılmış olabilir ne var bunda anlayamadım
Kocan seni değersiz hissettiriyor. Yatakta da tatmin olamıyosun. Arayıştasın
Atmanda ki amaç ne önemli olan o
Herkesin kendi hayatı seçimleri kendi yapıyor
orada pasif kalmışsın demek ki
Atmasan daha iyi olurdu bence
Yani ne kadar anlayışlıda olsa soru işareti olur ve ne evlenmeden önceymiş geçti yani gerek yok şu an sanırım eski alışkanlıklarını özledin sıkıldın mı kş
Evlilikte oluyor maalesef böyle bakıyorsun eskiyi özlüyorsun o rahat günleri ama işte kaç yılık evlilik
Anladım çokta olmamış ama bence bu yol iyiye gitmez sorun varsa çözmeye bak derim
İçeri odaklan dışarı değil
Başımda geçen bir olayı anlatayım müsait iseniz
Bu arada seni yargılamıyorum anlıyorum bunları bende yaşadım
Bekar var burada, taze bekar. Ne uğraşıyorsun evli ile.
Ya biri senin kocana atsa idi :)
Biz iğneyi batırmayı bilmiyoruz ama çuvaldız sokmak mesleğimiz :)
Bayağı bayağı meyilliyiz 3lüye :)
Sen bilirsin hayatım ben canını acıtır diye düşündüm.
Sorun etme hayatın renklenmiş olur birinde bulamadığını birinde bulursun
önce bacıydın şimdi gacı olacaksın. istiyosun olmayı
çünkü şeye ihtiyacın var. anladın.. en güvenilir gördüğün o.. yabancı birileri riskli olurdu
Evet yanlış bir hareket.
Niye kocana değil de elin adamına iş atıyorsun
Yakin cevrene atma tanimadik bul
şebeke sıkıntısı mı kaldı
kaç senedir ewlsnz
Kimdi o adam arkadaş mi akraba falan mi
Hangisine evet dedin yazdım sana
Evliyken başkasına gorusmek konuşmak tabiki yanlis
Doğru hissediyorsun
Bişey olmaz bir kaç güne geçer
Sabah programlarında da sana istek atarlar sonra
Ne gibi
Kabul etmez
Niçin attın. Dürüst ol
Arkadaşça mı
Belli olmaz
Yanlış yapmışsın isteği geri al
Klasik karı işte her boka burnunu sokacak
Yanlış bir şey yok
Evet eksinlikle
Ne niyetle attın ki
Sen bilirsin.
Ne istediği attı
İş arkadaşın mı
Neden istek atmak istedin
Konuşmak istiyorsun sanırım onunla
Bence yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?