Evliyim, abi dediğim bekar birine istek attım. Yanlış bir şey mi?

Evliyim. Abi diyorum. Evlenmeden önce sık sık konuşurduk. Bunu da dün attım. İçim içimi yiyor ama yanlış bişey mi? Kendimi şey gibi hissediyorum. ( Bu arada hâlâ kabul etmedi. Şebeke sıkıntısan diye düşünüyorum 🤒)

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru olmuş
Bu arada kabulde etmiş sıkıntı yok yani
Evliyim, abi dediğim bekar birine istek attım. Yanlış bir şey mi?
Cevapla