35-40 yaşını geçmiş bekar/dul kadınlara yönelik nefretin sebebi nedir?

Kimseye bir zararı olmayan insanları değerinin düşmesi ya da esc olmakla yaftalanma sebebi ne asla anlayamıyorum. Çoğu tamamen kendi işinde gücünde insanlar, kimseye de bir zararları yok. Herkesin tamamen farklı bir yaşam çizgisi var, 20'lerini zorluklarla ya da bazı konulara çabalayarak geçirip 30'larında nefes alacağını düşündüğünde bu şekilde yaftalanmak korkunç.

35-40 yaşını geçmiş bekar/dul kadınlara yönelik nefretin sebebi nedir?
Cevapla