30 yaşını geçmiş kadınlara karşı neden bir algı var?

Bekarım. 84 luyum ama fındık kurdu gibi çıtı pitı bir kadınım. neden erkekler benim yaşımdaki kadınlara karşı acımasız. oncelikle o yaşa kadar çok sey yaşamıştır oo.. diyenlere sesleniyorum aralarında hiç birliktelik yaşamamış olanlar bile var ve gayet dikkatli yaşıyoruz. diger mevzu evde kaldın sen ! çocugun da olmaz menepoza da girersin c*nselliğin de biter gibi saçma tıptan bir haber , kadının fizyolojisini bilmeyen tuhaf tiplerle mucade etmek oyle zor ki. o yaşta tercih edilmeme durumu var bir de , tamam eyvallah çıtır lolita tercih edebilirsin ama her o yaşta kadında oyle geçmiş degil. Guzel bir kadinım bakımliyım giyim şu bu herseyimle iltifat da alıyorum kaldı ki çok kucuk gosteriyorum. 30 lu yaşlar bence kadınım daha hoş oldugu zamanlar.. yaşımi duyunca ablaa diye bastira bastira soyleyenler var bir de e sen de o yaşa geleceksin. en iğrenci de o yaşta kadınla anca yatarım diyebilecek niyette ahlak yoksunları. erkek kadından kucukse toplum kabul etmiyor mesela. neden? çok pardon ama bunu onemseyen adam toplum ailenle mi aynı evi paylaşıp yataga gireceksin? kuçuk durdugum icin karsima çıkan adamlar hep kucuktu ve sorun oldu. baştan gelme sorun edeceksen!
ruhum hala 20 hiç o heyecanımı kendime olan saygımı , bakımlarımı gizelligimi yitirmedim.
evet bir yorgunluk hali alinan kilocuklar vs olsa da ruhum hala kucuk bir genç kız.
bu yaştayım boyle olmalıyım demiyorum 20 im de de olgundum yeri geldiginde muzurdum , simdi de ayni.
siz ne dusunuyorsunuz? fikirleriniz muhim.
Güncellemeler
+1 yıl
bir de şu zihniyet var , o yaşa kadar cinselliği yaşadıysan temiz degilsin kimine gore.. yaşamadiysan da kezban.
hem butün pozisyonları bilip yatakta şehvetli olmanizı beklerken , diger yandan temiz degilsin etiketi yapıştiran zihniyet. ne yapsak nafile yani herhalukarda etiktleniyoruz. adil mi?
30 yaşını geçmiş kadınlara karşı neden bir algı var?
Cevapla