Turşu gözüyle bakacak halleri yok ya herkes yaşlanıyor
Otobüsü kaçırmış kızlar belkide kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beni çok yaşa bakmıyorum çünkü sonuçta evlenmek apayrı bir oldu çünkü evlendiğiniz zaman hayatınızda bir insan daha oluyor Kendi başınıza özgürlüğünüze alışmış hissetseniz o zaman başka bir insanın sorumluluğunu almak zor gelebiliyor insanları algıları bu şekilde takılmayacaksın önemli olan kendine bakacaksın belki aklına göre uygun bir insan bulamadım belki de o anda evlenmek istemedin çok normal insanız
öyle bir bakış açısı yok yahu inanma böyle şeylere tercih etmiyordun doğru kişi denk gelmemiştir bir sürü sebep olabilir ayrıca 30 ve üzeri yaş grubu kadınlar en güzel yaşları bence en verimli en keyifli yılları takılmayın böyle şeylere
Kadınların doğurganlık ve sağlıklı bir gebelik için 35 yaş sınır kabul edildiğine göre
Tehlike çanları çalıyor demektir
Başka nasıl baksınlar
öyle mi bakılıyor?😅 halim içler acısı demek
ben şahsen bakmıyorum
Ya
Rica ederim
Cevap
8Cevap
ön yargı vardır takma
onlardan daha fazla mutlu olmasını çekemedikleri için öyle diyorlar
kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş misali
Anlayamadıkları nokta şu herkes evlenmek zorunda değil yaşı her ne olursa
Kendini mal olarak bir başkasını da mal olarak görür
Malların söylemlerine aldırış edilmemeli
herkesin hayatı 4 4 lük ya da mükemmel değil hayat bazen bizim yerimize seçimler yapıyor o yüzden yaşamadan eleştirmeyi çok yanlış buluyorum
Şu evde kalma tabiri kulağa çok çirkin geliyor.
30 yaş sendromuna giriyorlar ondan
Toplumun bakış açısı böyle
Evliliği başarı olarak görenlere acıyorum
Canim Pp deki çocuk nasıl semve
Eh işte yanındaki annesi mi
Evet sence kişilik olaraktan
Boyu d 186
İyi biri gibi bilemeyiz yinede
Teşekkürler 🥰🥰
saçma bence
Çünkü evde kaldılar 🤣🤣🤣
geri kafalılar çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?