Çevremde herkes öyle davranıyor ama benim birsürü sevgilim oluyor ve hepsi de benimle evlilik düşünüyor, ben tamam desem hemen evlenirim ama biraz tanımak için bekliyorum ve bir hatasını gördüğümde ayrılıyorum, pişman olacağım bir evlilik yapıp hayatımı mahvetmekten korkuyorum, ama ayrılsam da yenisi çıkıyor daha iyisi geliyor falan, söylendiği gibi olmuyor bir yokluk çekmiyorum hiç.
Ama çevredeki insanlar evde kalmışsın gibi davranıyor ve öyle konuşuyor. İnsanlara özelini de anlatmak istemiyorsun. Mesela görücü usulü birini red ediyorsun, aracılardan duymadığın laf kalmıyor evde kalmışsın bu saatten sonra seni kusursuz biri istemez" falan filan. Bunu erkekler de kadınlar da yapıyor.
Devamlı düzgün taliplerim olmasa, çıkma teklifleri almasam inanacağım bu söylenenlere bunalıma gireceğim falan. Gerçi 25 civarı olup bu intibadan etkilenip evde kaldım diye bunalıma giren ilk çıkanı kabul eden kızlar da çok. Hayat farklı ilerliyor insanlar farklı konuşuyor. Kadın 30 dan sonra çürümüş gibi davranıyorlar. Halbuki herkesin şartları farklıdır, kimi 20 yaşında yapayalnız ve umutsuz şekildedir kimi 45 yaşında etrafında çok iyi kısmetleri pervane oluyordur. Herkesin hayatı farklı. Buna rağmen insanların kafası bu şekilde çalışıyor. 20 yaşında kız bana acıyarak bakıyor laf sokuyor aklınca ama sevgilisi epitimsiz tipsiz kaba saba bir güvenlik görevlisi, benim sevgilimi görünce gözlerine inanamıyor o adam onu kullanıyordur almaz diye dedikodu çıkarıyor. İnsanların bu yaş takıntısı evde kalma algısı çok ilginç değil mi?
Ama çevredeki insanlar evde kalmışsın gibi davranıyor ve öyle konuşuyor. İnsanlara özelini de anlatmak istemiyorsun. Mesela görücü usulü birini red ediyorsun, aracılardan duymadığın laf kalmıyor evde kalmışsın bu saatten sonra seni kusursuz biri istemez" falan filan. Bunu erkekler de kadınlar da yapıyor.
Devamlı düzgün taliplerim olmasa, çıkma teklifleri almasam inanacağım bu söylenenlere bunalıma gireceğim falan. Gerçi 25 civarı olup bu intibadan etkilenip evde kaldım diye bunalıma giren ilk çıkanı kabul eden kızlar da çok. Hayat farklı ilerliyor insanlar farklı konuşuyor. Kadın 30 dan sonra çürümüş gibi davranıyorlar. Halbuki herkesin şartları farklıdır, kimi 20 yaşında yapayalnız ve umutsuz şekildedir kimi 45 yaşında etrafında çok iyi kısmetleri pervane oluyordur. Herkesin hayatı farklı. Buna rağmen insanların kafası bu şekilde çalışıyor. 20 yaşında kız bana acıyarak bakıyor laf sokuyor aklınca ama sevgilisi epitimsiz tipsiz kaba saba bir güvenlik görevlisi, benim sevgilimi görünce gözlerine inanamıyor o adam onu kullanıyordur almaz diye dedikodu çıkarıyor. İnsanların bu yaş takıntısı evde kalma algısı çok ilginç değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer