30 yaşındaki bir kadına neden yaşlı muamelesi yapılıyor?

Benim 28 bitecek 29 olucam birkaç ay sonra yaş almak sanki ayıp bir halmis gibi konuşuyorlar böyle dalga konusu gibi neden böyle lanse ediyorlar. Ben mesela 20 yasimdaki canım tecrübesiz ben değilim yüzüm gözümde yaşlanmadi vücudum da öyle ama insanlar resmen ışığını söndürmeye çalışıyorlar mesela bu yaşımda cıvıl cıvıl bir gecelik giyemez misim saçımı öyle yapamaz misim vs. Neden bunu yapıyorsunuz

30 yaşındaki bir kadına neden yaşlı muamelesi yapılıyor?
Cevapla