86 yaşındaki yaşlı bir kadının 19 yaşındaki gence hor görüp küçümsemesi normal mi?

Babaannem var 96 yaşında ben 19 yaşındayım mecbur yanındayım bu ayın 20 sine kadar her zaman hor görüyor laf söylüyor kendini bor halt zannediyor beni beceriksiz ve pisirik görüyor nefret ediyorum ama mecburum yanında kalmaya normal mi bıktım ben bana çok laf söylüyor eleştiriyor diye üşüyorum konuşsam laf eder sussam pisirik der manyak ya bıktım

Güncellemeler
11 ay
86 yaşında 96 değil birde o ne derse ona inaniyor bizim akrabalar beni adam yerine koyan yok gecen bir şey oldu kuzenim ve arkadaşları geldi onların yanında yüzümde püh sanayiye bağırdı pisi korkak diye aşağıladı beni lanet olsun erkekliğime kadar laf söylüyor mecbur bu ayın 20sjne kadar burdayım sonra neden lafımı dinlemiyorsun diye azarlıyor manyak karı ailem yok bu arada bana 2 bin tl verecek üniversiteye giderken de 4 bin tl verecek mecbur kalıyorum yani manyak karı 86 yaşında otur demi
Güncellemeler
11 ay
Cenesi baş ağrıtmiyor kafa s*kıyor
86 yaşındaki yaşlı bir kadının 19 yaşındaki gence hor görüp küçümsemesi normal mi?
Cevapla