Eşim evi taşimiyor sizce boşanmak istemem normal değil mi?

Eşimi seviyorum evimiz taşimasini istiyorum çalıştığı yere 8ay oldu ben bı annesinde kaliyorum bi annemde kalıyorum annemde kalınca annesin sözlü şiddet maruz kalıyorum turizm çalışıyor bir sene tek odada kaldım onunla bu ikinci senemiz 8ay dır başka şehirde çalışıyor iş degiştirdi diyor ki kadroya kalım taşıcam dedim ki kalmadın başka yere geçtin yine bu şekilde rezillik yaşayamam ben dedim diyor ki annen gildesin niye böyle yapıyorsun dedi dedim ki ben seni özlüyorum yapamıyorum umrunda değil hiç bir şey senin dedim sen alişmissin tek odalar da sürünmeye dedim ama ben yapamam dedim sonra pişman mısın dedi evet dedim kapattı telefonu 2yildir evliyim 2yilinda içine etti resmen birde 🧐 işareti atmiş ne demek yazmadım kendisine

Eşim evi taşimiyor sizce boşanmak istemem normal değil mi?
Cevapla