Boşanma aşamasındayım, daha boşanmadan kısıtlama neden başlar?

Merhaba eşimle şiddetli geçimsizlik sonrası boşanmak istedik. Fakat boşanmadan Ailem erkekli ortam da çalışma full kadın olsun. Boşanınca çok gezme evde otur. Evli arkadaşlarım mesafe koydu. Noluyor ya boşanınca dünyadaki bütün erkekleri biz mi alıyoruz. Milletin kocasını napalım ya elimizdekinden bıkmışız. Çok ayıp değil mi?
Boşanma aşamasındayım, daha boşanmadan kısıtlama neden başlar?
Cevapla