Kadınların kibar kültürlü adama "Kızlar ilk adımı atmaz" diyip badboylara playboylara ve mafyalara her adımı atması adil bir şeymi?

Kadınlar neden böyle çifte standartçıdır?
Kadınların kibar kültürlü adama "Kızlar ilk adımı atmaz" diyip badboylara playboylara ve mafyalara her adımı atması adil bir şeymi?
Cevapla