Badboylar ne yapsa şirinken diğerleri kadınlara iltifat etse sırnaşık, kadınları eleştirse kadın düşmanı ilan ediliyor. Bu adil mi?

Bence hiç adil değil. Peki sizce öyle mi?
Badboylar ne yapsa şirinken diğerleri kadınlara iltifat etse sırnaşık, kadınları eleştirse kadın düşmanı ilan ediliyor. Bu adil mi?
Cevapla