Kadınlar kibar ve kültürlü erkeklere selam bile vermeyip mafyaların ve kabadayıların kucağına atlıyor sizce bu makul ve adil midir?

Kadınlar kötülere hayran iyilere düşman olmasa dünya çok daha yaşanılabilir bir yer olmaz mı?
Kadınlar kibar ve kültürlü erkeklere selam bile vermeyip mafyaların ve kabadayıların kucağına atlıyor sizce bu makul ve adil midir?
Cevapla