Kadınların erkeğe adım atması ayıp bir şey mi?

Ful kız olan yerde çalışıyorum nobetli çalışıyorum öyle kursa vs gidemem zaten yorgun oluyorum. Bazı arkadaşlar Instagram dan falan birileri ile bağlantı kurup flört vs ediyor bende böyle yapmayi planlıyorum. Ama annem aşırı basit hayır asla olmaz vs diyor.

26 yaşındayım bu şekilde tanışıp evlenen çok var çevremde kendimi artık bunalmış hissediyorum yalnızlıktan bide yaş hızlı geçiyor seneye 27 olcam artık birileri ile konuşup görüşmek istiyorum.

Çevrem güzel kızsın vs der ama tanışmak için erkek vs yok dediğim gibi sosyal biri değilim isyerinde çoğu kızı da pek sevmem onların da çevresi yok zaten geriye kalıyor instagram

Nasıl yol izleyebilirim?

Kadınların erkeğe adım atması ayıp bir şey mi?
Cevapla