Erkeklerin kadına gitmesinin normal karşılanması ama kadınların sokağa bile çıkmasının ayıp olması?

20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ailem yüzünden kendimi hep öyle şeylerden gizledim annem lisede dışarı çıkmama izin vermezdi okula giderken banyo ettim diye beni döverdi kime iyi gözükmeye çalışıyorsun diye ama abimin karıya gitmesini kahkaha atarak anlatıyor abim de erkek erkekliğinden kadınla beraber olur kadın or. puluğundan olur diyor annem de ona katılıyor böyle bir ailede olmaktan çok utanıyorum onlar yüzünden bütün erkeklerden iğreniyorum hepsinden kaçıyorum bütün erkekler böyle pislik mi yoksa düzgünü var mı üstelik sadece abim böyle değil arkadaşları daha da kötüler

Erkeklerin kadına gitmesinin normal karşılanması ama kadınların sokağa bile çıkmasının ayıp olması?
Cevapla