Bu durum beni çok üzüyor ne yapabilirim?

iki kız kardeşiz ve babam kız kardeşimle beni hep ayrı tutar. kız kardeşim onun gözünde hep daha sevimliyken ben onun için değersizdim. dayakla azarla beni büyütmesi karşın kız kardeşime bir kere sesini yükselttiği için vicdanen rahatsız olduğundan bahsediyor hep. ben kız kardeşimin şamar oğlanı gibiydim ve bunu konuşmaz bile.

işe başladığım zamanda her gün beni kovacaklarından bahsedip duruyordu. torpilli olmasam beni işe almayacaklarından bahsediyordu. kız kardeşime de torpille staj buldu. şimdi onun staj yaptığı yerde kesin kalacağını ve ona uygun hayat tarzı belirlemesi gerektiğinden bahsedip duruyor.

kalacağı kesin değil dedim diye de beni azarladı. sen bile staj yaptığın yerde kaldın kardeşini kıskanma diyor.

Güncellemeler
1 yıl
kardeşim üniversiteyi uzatmış. boş ver ablan gitti de iş bulabildi boşuna okudu diyor
Bu durum beni çok üzüyor ne yapabilirim?
Cevapla