Sizce ne yapmalıyım bu durum beni çok üzüyor?

Annem bana karşı çok soğuk yapısı öyle değil ablama. abime öyle davranmiyo. Sabah kalkiyorum kahvaltı hazırlıyorum mutlu olsun diye bakıyorum yüz ifadesine mimik oynamıyor sürekli asık suratı kahvaltıyı görünce insan mutlu olur över anne nasil Olmuş diyorum iyi güzel diyor suratı asık bir şekilde. sonra tüm hevesim gidiyo az yiyip kalkıyorum. Ablam bı yemek yapsa övgüler yağdırır. Babam öyle değil o daha canayakın konuşur benimle. Sizce ne yapmalıyım bu durum beni çok üzüyor
Sizce ne yapmalıyım bu durum beni çok üzüyor?
Cevapla