Ailem beni bitirdi ve artık yaşamak istemiyorum dostça dertleşecek var mı?

Herkes aile herşeydir diyor evet tamam klişe laf benim içinde çocukken hep öyleydi ama büyüyünce en yakınlarından yediklerin darbeleri sayınca en yakınım ya ailem her seferinde benim aleyhime kararlar vermemi sağladılar, gittiğim okula karışmaya başladılar çocukluktan yetişkin oldum hala karışmaya devam ettiler 3. Senem üni okuyamadım ailem yüzünden maddi imkanımız olmasına rağmen bizi zora sokan bir ailem var benim; bunu kabul etmem inanın ki benim için de zor oldu çok asalaklık yaptım hep fedakarlık inanın, fedakarlık yapmayan kardeşlerim sevildi inan ki dış kapının dış mandalı oldum hep? Ölsem arkamdan konuşacak bir ailem var. Birini yargılamadan önce bir dinleyin gerçekten klişelere bakmayın hayat herkese gerçekten adil olmuyor aile herşeydir ailem beni evden kovdu sırf istedikleri gibi beni artık yönetemediklerini anladılar diye yaşım büyüdü hala karşılıyorlar ve bu benim hayatıma mal oldu reşit olmayı çoktan aştım inanın ki artık tek çare çekip gitmek ve kimse benden haber alamasın istiyorum pişman olacak kimse de arkamda bundan emin olduğum için gidiyorum.. hep olumlu oldum ama hep te ezildim cidden olmuyor arkadaşlar beni bu raddeye getiren bazı şeyler var bunlar özel şeyler burada en fazla bu kadar açık konuşabilirim üstü kapalı siz anladınız benim çıkış yolum kalmadı dostlar aranızdan biri daha pes etti benim gibi olan varsa yazsın son kez dostlar 😿
Ailem beni bitirdi ve artık yaşamak istemiyorum dostça dertleşecek var mı?
Cevapla