Bence bayramda kadınlarımızın ayaklarını öpmeliyiz siz ne düşünüyorsunuz?

Kesinlikle hakediyorlar onlar olmazsa biz bir hiçiz kadınlar bizim herşeyimiz
Bence bayramda kadınlarımızın ayaklarını öpmeliyiz siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla