Sonuçta gelenek :)

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sonuçta gelenek :)

Hayır tabi ki de el öpmek çok saçma geliyor zaten benim eşim olsa ben onu dudaktan öperek kutlardım. yani herkesin kendi tercihi tabi ki de ama genelde büyüklerin eli öpülür. eşlerin kutlaması ayrı olmalı bence. mesela sarılmak da olabilir aynı şekilde.
Yani yapan insanlar var mesela benim annem yapıyor bazen de yapmıyor bu çok kötü bir şey değil isteyen yapabilir yani yapan insanları yadırgamak doğru olmadığı gibi yapmayan insanları yadırgamak da doğru değil, ancak ben kendi adıma söyleyeyim ben eşime böyle bir şey yapmazdım Ben normalde de öyle öptürmeyi çok seven bir insan değilim
Ben kimsenin elini öpmüyorum. Çok küçükken öperdim. Artık bir büyük görürsem oda bayramda elini çeneme değdirip başıma koyarım öyle yani ama öpmem öpme işi kalktı.😄
Herkesin kendi tercihi öpebilirde öpmeyebilirde ikisinde de bir kusur yok
Cevap
6Cevap
Evet tabii ben eşimin elini öperim o da benim elimi öper
Aşağılayıcı bir durum bence, insan karısına neden el öptürür? 😒
kadınlar kocalarının ellerini niye öpüyorlar? he muzırlık yapıp harçlık almak içinse olabilir tabi.. kocalar kadınlarının ayaklarını öpsünler bence..
O benim elimi öper ben onun istedigi yerini :D
Hayır geleneklere sokayım
Hayir.. kimse'ye el opturmem. öpmemde.
Bende onun elini öperim ne var bdbd
Dudakları dururken elini öpmem..
Büyüklük bizde kalsın bari, o öpsün. d
Hayırr
Yanağından öpmeyi tercih ederim
Çok sacma
Öpmeli bence
Saygıdan olabilir 😇
Harçlık alacaklarsa öpsünler.
evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?