• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bayramlarda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi?

Adanali_
Adanali_ Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
411
Yapay Zekaya Sor
Hem harçlığını almış olur hem saygı



#Adanali_
Bayramlarda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
_____
Bayramlarda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi?
Cevapla
Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Yağızamaesmerdeğil
    Yağızamaesmerdeğil Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Yok artık eşten alınan paraya "harçlık" denmez kadın eşinin uşağı da değil çocuğu da değil. Erkek kadına aynı saygıyı niye duymasın? Çok ataerkil bir fikir. İlla saygı amaçlı birilerinin eli öpülecekse bu karşılıklı olmalı aksi kadını ciddi anlamda aşağılıyor. Evli olsam eşimden asla böyle bir beklentim olmaz o yaparsa ben de onun elini öperim.

    5
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Olliee
    Olliee Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Aynen harçlıklarını da alsınlar 😂

    1
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Suraiyya
    Suraiyya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 56%
    +1 yıl

    Bayramda öpme olayı bana gereksiz geliyor. El öpmeye karşı değilim normalde. O da benim elimi öper. Bende sevgi göstergesi olarak içimden gelince öperim. Güzel bir şey ❤ Ama bayramda vay efendim sen evimin direğisin, gemimin küreğisin. Öpeyim vs. Absürd bence

    2
    0 Yorumla
  • DocThor
    DocThor Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    başımı okşayıp, cebime harçlık sıkıştırıp, şeker de verecek mi assadfgs bomboş seyler

    1
    16 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Şeker vermeli tabiki sjsjsj

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      saçma geldi 😀

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Tabiki saçma 😂

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      detayda öyle yazınca bu fikri destekliyorsun sandım

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Şaka yaptim ya😀😀😀

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      komiklikler şakalar 😀

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Soğuk şaka mıydı 😂

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      şaka mıydı ondan şüpheliyim hâlâ 🤒

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Vallahi şaka kız 😂

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      assfsddgdh ironimsi

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      😀😀😀

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Eig bile sana verdim yaa

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      evet teşekkür ederim de niye bana verdin 😀

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Yazdığın espiriliydi hoşuma gitti😂

      Yorumla
    • DocThor
      DocThor
      +1 yıl

      ahshsbahshs tesekkur ederim

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Rica ederim sjsjsj

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

33

Cevap

  • ВедьмакГеральт
    ВедьмакГеральт Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Bayramda benim bildiğim sadece çocuklar el öper, temsili bir durumdur bu da. Bizim gereksiz geleneklerimizden birisi daha. El öpmek hüküm kabul etmektir bir yerde. Ortaçağda kralın eteğini öpmek gibidir. Bence gerek yok, çok sevdiği eşinin boynuna sarılıp yanaklarından öpebilir.

    2
    0 Yorumla
  • cihatdemir3472
    cihatdemir3472 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 53%
    +1 yıl

    (Kadınlar eşlerini öpmeli mi? Sorusunu yanıtlamaya çalışayım.) SEVEN NE YAPMAZ! gerçekten bu sözü veya cümleyi detaylı bir şekilde anlatan kişiyi kutluyorum bu soru ile bağlantılı bir söz olabilir kendi kanımca! Çünkü kadınların değeri üstten bilinmeli erkek ona herşeyimi emanet ederim sana demeli ilişkiler böyle söz ve cümleler ile ikilinin daha'da kuvvetli bir ilişki kurmayı davet eder aha'da buda örneği benden demesi!

    1
    0 Yorumla
  • Hayatistanbull
    Hayatistanbull Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl

    Bayramlarda eşimin elini öpüyorum...

    3
    0 Yorumla
  • E-Y-Ş-A-N
    E-Y-Ş-A-N Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı.

    Bu konu bizim ailede tartışma konusu olmuştu bir dönem.
    Öpülmez çünkü ne anne babamdan ne anneannem ve dedemden böyle bir şey görmedim oldukçada buna karşı olduklarını söylemişlerdi

    1
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Bencede öpülmez

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Öpebilir, erkekte öpebilir. Karşılıklı el öpsünler işte kdkdkf

    1
    6 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Saçmalama erkek öper mi sjsjsj

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Niye öpmesin ayaklarınıda öpsün hatta kdkdkf

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Oldu başka sjsjsj

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Başına koysun sonra 😂

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      La bana 10 bin tl para verseler yine yapmam onu hıhhh

      Yorumla
    • adana_mhmt
      adana_mhmt
      +1 yıl

      el öpenlerin çok olsun

      Yorumla
  • Sljdjsıskdj
    Sljdjsıskdj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Öperim nolcak😂 o da benim öpsün ama karşılıklı jdjd

    1
    2 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Kurnaz sjsjsj

      Yorumla
    • Sljdjsıskdj
      Sljdjsıskdj
      +1 yıl

      Sevgi karşılıklı güzeldir djjdj

      Yorumla
  • Sıwar
    Sıwar Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Bayramlarda el öpme geleneği, hacdan dünden hacıların, avuçlarını kabeye sürmelerinde dolayı o elin avuç içi öpülür. Saygı götermeyi el öpmeyle gösterildiğini de ilk defa duyuyorum.

    1
    5 Yorumla
    • _Boncuğum_
      _Boncuğum_
      +1 yıl

      Neden Türkiye de yaşamıyor musun sen

      Yorumla
    • Sıwar
      Sıwar
      +1 yıl

      Yukarıdaki fotoya güre, saygı göstermenin el öpmeylen ilgisini olmadığını ima etmek istedim.

      Yorumla
    • _Boncuğum_
      _Boncuğum_
      +1 yıl

      Bu bir adettir bence gelenek göreneklerimizi yitirmememiz lazım

      Yorumla
    • Sıwar
      Sıwar
      +1 yıl

      Ben gelenek ve güreneklerimize bağlı biriyim. Sadece fotoyu hoş bulmadım.

      Yorumla
    • _Boncuğum_
      _Boncuğum_
      +1 yıl

      Evet görsel adamın duruşu felan hoş değil doğru

      Yorumla
  • şükran2323
    şükran2323 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.

    Ne saçma kadın da erkekte onurlu bir bireydir bu daha çok bizden yaşça büyük ailenin saygın kişilerine gösterilen bir saygı çeşididir

    2
    0 Yorumla
  • Sercan3407
    Sercan3407 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben beklemem öyle bir hareket ama kendisi isterse sorun yok :)

    2
    2 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Sende hazırda bekliyorsun lan

      Yorumla
    • Sercan3407
      Sercan3407
      +1 yıl

      Olum ısrar ederse ne yapayım elimi uzatmam herhalde öp diye yani 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aşırı ataerkil ve iğrenç. Ben hayatta öpmem babam mı atam mı?

    1
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • QueenFrigg
    QueenFrigg Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 56%
    +1 yıl

    Yetiştiğim aile terbiyesi gereği evet öpülür. Ben de bir sakınca görmüyorum. Erkeğine saygı göstermek bir kadını küçültmez aksine yüceltir.

    1
    0 Yorumla
  • __LiKaRbA__
    __LiKaRbA__ Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 60%
    +1 yıl

    Eğer bu kişiye ağır gelmiyorsa ve büyüklük sembolize etmiyorsa bence bir mahsuru yok eş'in eli öpülür.

    1
    0 Yorumla
  • Uyumsuzüye
    Uyumsuzüye Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 45%
    +1 yıl

    Ben öpüyorum esimin elini saygim sevgimden ötürü geleneklerimize bağlı kalmak adina vede hosuma gidiyor. Beyimin erimin elini öpmek.

    1
    1 Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Helal sana kadın dedin Böyle olmalı

      Yorumla
  • çarliabinizzz_
    çarliabinizzz_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Ayağımı yıkamasın
    Elimi öpmesin böyle beklenti içinde değilim.

    1
    0 Yorumla
  • VolkanAslanAnk
    VolkanAslanAnk Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    İsterse öper zorunda değil, gönlünden geçerse yapar.

    1
    0 Yorumla
  • _ViViR-
    _ViViR- Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl

    Öpmek isteyen öper.. iki kişinin arasında ki sorun
    Beni bağlamaz))

    1
    0 Yorumla
  • Mad_Soldier
    Mad_Soldier Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 49%
    +1 yıl

    Bu zamanda evin erkeği kadın oldu 😊
    Sıkıysa erkek elini öpmesin 6 ay uzaklaştırma yer

    1
    0 Yorumla
  • _Boncuğum_
    _Boncuğum_ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Uf yine aynı soru 🙄
    Öper dedik öper haclik alır

    1
    0 Yorumla
  • tutkulusahip
    tutkulusahip Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    El öpmeye ne gerek var? Normal öperek de sevgini saygını gösterebilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Kalemağlarkâğıtsusar
    Kalemağlarkâğıtsusar Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl

    Kadın kendi bilir.. yalnız ben de onun elini öperim o durumda..;)

    2
    0 Yorumla
  • Die-Mutter
    Die-Mutter Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    bilmiyorum ;
    ben burada öyle bir şeye rast gelmedim doğrusu

    1
    0 Yorumla
  • mayaahatun
    mayaahatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kim uyduruyor bunları.. Bu nasıl bir zihniyet ya saygıyı davranışlarınla gösterirsin el etek öperek değil..

    2
    9 Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      Op olmezsin

      Yorumla
    • mayaahatun
      mayaahatun
      +1 yıl

      Ne öpcem elin oğlunun elini allalla..

      Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      Şeyimi opuyorsun amaelin oğlunun

      Yorumla
    • mayaahatun
      mayaahatun
      +1 yıl

      Hayırdır yürek mi yedin bu ne cesaret yazdıklarına dikkat et biber sürerim senin çarkına haddini bil hadsiz canım

      Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      Bays

      Yorumla
    • mayaahatun
      mayaahatun
      +1 yıl

      G*r*z*k*lı

      Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      İsmini sormadim

      Yorumla
    • mayaahatun
      mayaahatun
      +1 yıl

      Haddini bildirmeyi bilirim de bildirimlerle kimseyi rahatsız etmek istemiyorum senin gibi seviyesiz biriyle uğraşarak seviyesizleşemicem insanların sorduğu soruların altına abuk subuk şeyler yazmayıda kes

      Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      He tm by

      Yorumla
  • hevesimikirdin1kere
    hevesimikirdin1kere Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    bayramda degil herzaman el öpülür kadin kocasinin elini, adam karisinin elini öper bu normal

    1
    0 Yorumla
  • dogan22
    dogan22 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    kimseye el öptürmem. ailem de bana hiç el öptürmedi

    1
    0 Yorumla
  • dalgakıran61
    dalgakıran61 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Öpmesine lüzum yok. Sevmem öyle şeyi. Bizim kültürümüze ait olmayan şeyi uygulatmam.

    1
    0 Yorumla
  • Tesettürlübirkız
    Tesettürlübirkız Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.

    Öp derse öperim amao benim eşim babamın bile elimi öpmem ben.

    1
    25 Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Eşin daha kıymetli demek

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 Eşim ile aramda kan bağı yok ki niye öpüyüm?

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Olmasın normal de öpülürmüş eşin eli

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 hayır başa koymak saçma o benim babam dedem değil ki abinin bile eli öpülmez bence

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Normal de öpülür dine göre

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 neden

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Kur anı karıştır görürsün

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 neden? Ben kapalı değilim Kocam da benden böyle bir şey istemez nikah düşmeyen kişilerin eli öpülür gibime geliyor bana ama ayaklarını yıkadım

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Bn fikrimi söyledim sadece gerisi sana kaldı

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 öptürür müsün sen?

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Eşime bırakırım öperse öper

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 kısır çıkarsa ne yaparsınız

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Merak etme çıkmaz

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 ikinci bir kaduna ihtiyaç duyar mısın?

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Neden sordum

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      @tesettürlübirkız dm gelirmisin

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 konuşmadan onu çıkardım

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Sen olsan alırmıydın peki kısır olsa eşin

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 ben kadınım

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Evet * diyelim kısır kocan boşanır mısın ondan böyle sorayım ozman

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 ben kısır bir kadınım

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kısır olsam da olmasam da kuma istemem

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Dm gl sene bnde konuşmak istiyorum biraz

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @adem5511 Kocam kızar.

      Yorumla
    • adem5511
      adem5511
      +1 yıl

      Fazla konuşmayız bişiler. Sormam lazım

      Yorumla
  • hiçışıkyok41
    hiçışıkyok41 Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Ne el öpmesi arkadaş bir gram deger vermez eşe kadın rol yapar çıkarı oldugu sürece

    1
    0 Yorumla
  • Sensational
    Sensational Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Gerek yok elimi öptürmem kral mıyım, ne el öptürürüm ne öperim.

    1
    0 Yorumla
  • xxAryaxx
    xxAryaxx Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    O benim elim öpsün ben öpmem

    2
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Bencede 🤣

      Yorumla
  • Vildan1903
    Vildan1903 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 539 cevap paylaştı.

    Hayır... O benim elimi nezaketten öpebilir..

    1
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      😀😀😀

  • mutlusonzuluk
    mutlusonzuluk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 37%
    +1 yıl

    öpmemeli ya. Biraz tuhaf kaçıyor el öpmek

    1
    1 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • demircancan
    demircancan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bence opmeli hem saygıdan hem adettir ve guzel birseydirBurda esinin bilmem neresini opcek olanlar bile elini opmem demis garip

    0
    0 Yorumla
  • Niko-medya
    Niko-medya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bence erkekler kadınların ellerini öpmeli tabiki öpülecek elleri olanları

    1
    0 Yorumla
  • aliatamış
    aliatamış Takip Et
    Xper 3 Yaş: 123
    +1 yıl

    Eşinden ufaksa öpebilir veya elinle aynı yaşdaysa yanaklardan öpebilir benim sonucum böyle

    1
    0 Yorumla
  • PolyannaElisa
    PolyannaElisa Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Yani öpmekte bir sakınca yok.

    0
    0 Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Biraz eskide kalmış bir adet. Eşiyle arasında 15 yaş varsa olabilir. Yakın ya da aynı yaşta ise biraz tuhaf.

    0
    0 Yorumla
  • Sazimentt12
    Sazimentt12 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Ben öperim harçlığımı kaparım

    2
    0 Yorumla
  • nutellalı_pizza
    nutellalı_pizza Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Bizde yok öyle şey çok şükür dhfjkf

    2
    0 Yorumla
  • Carminda
    Carminda Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Hiç gerek yok böyle şeylere.

    1
    0 Yorumla
  • Yufly
    Yufly Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 68%
    +1 yıl

    Espiri mahiyetinde öperim😂

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    güzel bir adet hoş bence ama ben öptürmem

    1
    0 Yorumla
  • EemeraldD
    EemeraldD Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Eşler evin atasıdır bizde öpülür öperim.

    1
    0 Yorumla
  • AtomunÇekirdeği
    AtomunÇekirdeği Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 67%
    +1 yıl

    gereksiz gibi geliyor bana..

    1
    0 Yorumla
  • fenasinbelasin
    fenasinbelasin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    hayır tabiki yaşça büyük kişilerin eli öpülmeli

    1
    0 Yorumla
  • AcidQueen
    AcidQueen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    Eskiden öpülüyordu ama günümüz de sanmıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Z_eus
    Z_eus Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Yogh daha nineler. Öpmesin yaw.

    2
    0 Yorumla
  • Ocean_Nymph
    Ocean_Nymph Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bizde öyle adetler yok

    1
    0 Yorumla
  • minikhırçınkedi
    minikhırçınkedi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Öpebilirleer.

    1
    7 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      😀😀😀

      Yorumla
    • minikhırçınkedi
      minikhırçınkedi
      +1 yıl

      🤔🤔🤔

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Birşey demedim kızma 😀

      Yorumla
    • minikhırçınkedi
      minikhırçınkedi
      +1 yıl

      Kızmadım neye güldüğünü düşünüyordum sadece 🤷‍♀️

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Hoşuma gitti gülümsedim 😊

      Yorumla
    • minikhırçınkedi
      minikhırçınkedi
      +1 yıl

      Hmm. Benim kocamsa erkeğimse neden öpmiyim ki. Sabah ilk onunla bayramlaşırım.. 🤷‍♀️

      Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Tabiki haklısın evet ne güzel

      Yorumla
  • karanlık__Cosmos
    karanlık__Cosmos Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Karşılıklıysa elbette öperim...

    1
    0 Yorumla
  • alevv2
    alevv2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bence bu bir saygıdır olabilir yapılabilir

    1
    0 Yorumla
  • Umursamazbeyfendi
    Umursamazbeyfendi Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Evet, fena olmaz aslında.

    1
    0 Yorumla
  • diyosuuun
    diyosuuun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Öperim tabi anneden öyle gördüm.

    1
    1 Yorumla
    • sonnisim
      sonnisim
      +1 yıl

      Helal kiz

      Yorumla
  • LusyMari
    LusyMari Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Zorunlu. dil öpmek isterse öper

    1
    0 Yorumla
  • YeniHayatadımadım
    YeniHayatadımadım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    El öpmeyle saygı mı olurmuş

    1
    0 Yorumla
  • Kamelyalı_Kadinnn
    Kamelyalı_Kadinnn Takip Et
    Master Yaş: 106 , eic 77%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.

    Baska emri?

    5
    0 Yorumla
  • Meltemastroloji
    Meltemastroloji Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Tantra yapın arkadaşım daha verimli olur

    1
    0 Yorumla
  • Рок_Музыка
    Рок_Музыка Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl

    Bizde öyle adetler yok.

    0
    1 Yorumla
    • demircancan
      demircancan
      +1 yıl

      Sen nerde yasıyosun

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Evet öpmeli :D

    2
    2 Yorumla
    • Adanali_
      Adanali_
      +1 yıl

      Fırça yeme emre🤣

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      İnşallah :D

      Yorumla
  • betüliçeee
    betüliçeee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Öperim elini kocam beyin

    1
    0 Yorumla
  • Odysseyy_
    Odysseyy_ Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Öpmemeli.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bayramlarda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bayramda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi? 108 cevap verildi
Bayramda kadınlar eşlerinin elini öpmeli midir? 23 cevap verildi
Bayramda kadınlar eşlerinin elini öpmeli midir? 245 cevap verildi
Kadınlar bayramlarda eşinin elini öpmeli mi? 140 cevap verildi
Sizce Bayramda kadınlar eşlerinin elini öpmeli mi? 54 cevap verildi
Bayramda kadınlar kocasının elini öpmeli mi? 83 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨