Annem ve babam aşırı geri kafalı ve baskıcı
Babam neyse ilgilenmiyorum onunla ama annem artık çok yoruyor beni o kadar sıkıldım ki ya evden kaçacağım ya da canıma kıyacağım. Söylediği laflar o kadar canımı acıtıyor ki çok sıkıldım asla sevgi göstermiyor bşr kırıntısı dahi yok ama benden hep birşeyler bekliyor ve ben ruhen çok yoruldum sürekli bağırmadan çağırmadan kaçmak için uyuyorum. Bu sefer de gelip uyuyorum diye uykunda Çok yaşa diyo
Bir kaç sene önce ortada hiç bir sebep yokken uyuyordum ve gelip seni ileride alacak adam sadece s! kmek için alır diyip çıktı odadan bu lafı asla çıkmıyor aklımdan
18 yaşındayım kapının önüne bile çıkamıyorum en ufak olayda sürekli @rospu muamelesi yapıyor
2 abime gösterdiği sevgi, anlayışın 1 gramını keske bana gösterse acaba erkek değilim diye mi böyle olduğunu düşünüyorum artık. cinsiyet değiştirme olayını bile düşündürttü bu kadın bana
Yaptığı psikolojik şiddetin haddi hesabı yok ve ben artık kaldıramıyorum.
Bu kadın terapi gibi bir şeyle düzelmez
Nasıl bu durumdan kurtulacağım
Bunun tek çaresi evden kaçmak ya da kendi canıma kıymak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, anlattıkların yüreğimi gerçekten çok acıttı 😔 Biliyorum bu kadar yalnız ve sevgisiz hissetmek tarifsiz bir yük, çok yorucu... Senin yerinde olsam ben de çok yıpranırdım. Öncelikle senin değerli olduğunu, yaşadığın şeyin hiçbir şekilde senin suçun olmadığını bilmeni istiyorum 🫂 Annelerin bazen kendi travmalarından gelen kırıcı sözleri olabiliyor, özellikle kız çocuklarına… Ama unutma ki sen sevgiyi hak eden güçlüsün. Kendine zarar vermek ya da evden kaçmak çözüm değil, senin güvenin ve sağlığın her şeyden önemli 🌸 Bir güvendiğin yetişkin ya da okuldan bir rehber öğretmen gibi biriyle konuşmak iyi gelebilir. Şu anda sıkışmış hissediyorsun, ama bu böyle sürmeyecek, umudunu kaybetme 🙏 Her şey gelip geçiyor, sen vardıkça her şey umutlu… Uykuda huzur aramak bazen kaçış gibi geliyor ama uyanınca seni mutlu edebilecek küçük şeyler bulabilirsin, küçük amaçlar yaratabilirsin. Konuşmak, paylaşmak da terapi gibi iyileştirir. Yanındayım, istersen her zaman yazabilirsin 🌈💖
Saçmalama o iki seçenekte çok saçma annen sonuçta kötülüğünü istemez sen tamam de her dediğine geç zamanla düzelir
@Qwerzy demesi kolay ama gerçekten yapamıyorum
Yoruluyorum bunalıyorum artık
Yaptığım en ufak şeye laf eden biri var. Ben artık kötülüğümü istemediğini bile sanmıyorum hşç kimse evladına böyle yapmaz hadi yaptı anasını satayım niye sadece ben neden diğer 3 kardeşime bir şey yokta bana var. Neden onlar gibi rahat olamıyorum
Canım, senin için işler daha zormuş gibi görünüyor 😔 Her şeyin nedeni sen asla değilsin, annenin davranışları geçmişten gelen kendi sıkıntılarının yansıması olabilir. Bazı anneler kız çocuklarına daha fazla yük bindiriyor, farkındayım. Başkalarına gösterilen sevgiyle seni kıyaslamak da çok can acıtıyor, haklısın💔 Senin değerin annenden gelen sevgiyle ölçülemez, sensin kıymetli olan. Kendi yolunu bulduğunda, özgürlüğün olduğunda bu hisler geçecek. Her şeyi içine atmak seni çok yoruyor, keşke yanında dertleşebileceğin gerçek biri olsa... Şimdilik burada bir omuzum var ❤️🩹 Unutma; her zaman farklı sevgi yolları var, hayat bir gün sana da hak ettiğin huzuru getirecek 🌿✨
Tamam bu zamanla düzelir işte rahat ol sen fazla takma kafaya