Ailem beni çok yoruyor ne yapmalıyım?

Gerçekten bu aralar o kadar yoruldum ki kendime zarar verme evresine geldim tüm arkadaşlarım şehir dışına okumaya gitti kimsem kalmadı tek başıma evde ders çalışmaya calisiyorum ve bu süreç beni mental olarak çok yoruyor bide ailem çok üstüme geliyor sürekli hiçbir ise yaramadigimi söylüyor annem odamdan çıkmadığını ev işlerine yardım etmediğimi söylüyor ama sürekli ev isi yapiyorm derse mola verip çamaşır asiyorm bulaşık yikiyorm çamaşır makinaya katiyorm elimden ne gelirse yapiyorm sonra geri kaldigin yerden devam ediyorm buna rağmen sürekli fazlalık olduğumu söylüyor annem bagriyor üstüme geliyor o kadar çok yoruldum ki kurtulmak için daha fazla çalışıyordm ama bu aralar mentalim çok çöktü çalışamiyorum nefes almakta zorluk çekiyorum kabuslarla uyaniyorm sürekli evdeyim kimsem yok ders molasında da iş yapiyorm ama hala hayırsız evladım. gerçekten bu haytta kalmak için çok çabalıyorum çok kotu bir çıkmaza girdim hicbirsey iyi gitmiyor gözümü japattigimda kendimi odamın tavanında asılı goruyorm korkuyorm irkiliyorm. Sonum öyle olsun istemiyorum yaşamayı seviyorum ama yasatmiyorlar yasayamiyorum çok üzülüyorum
Ailem beni çok yoruyor ne yapmalıyım?
Cevapla