27 yaşındayım Ailem beni aşırı baskılıyor çok yoruldum?

27 yaşındayım. 24 yaşına dek hiç sevgilim olmadı. Hep örnek bir çocuktum, öğrenciydim ama çok yoruldum. 2 kardeşim oldu ben 6 yaşındayken 15 yaşına dek sokağa bile çıkmadan onlara baktım. Üniversiteyi bitirdim işe başladım (babam buldu belediyede sağolsun) ilk 2 yıl ihtiyacı var diye kredi çekip ona verdim. 24 yaşında sevgilim oldu 2 sene çıktık. Evlenme teklifi alıp ayrıldım. 1 yıldır birkaç görüşmem oldu. Şu an sevgilim var ortak arkadaş çevremizden evlenmeyi düşünüyoruz. Arada ona geliyorum. Saat 5’te işten çıkıuorum 6’da yakınına geliyorum. 8.30-9 gibi aramaya başlıyorlar. Kızlarla görüşüyorum ayda bir onlarda kalıyorum kıyamet kopuyor. Arkadaşlarıma beni rezil edici mesajlar atıyorlar. Ailedir korur kollar tabi... ama evimiz rutubetli (durumumuz iyi olsa da kötü yaşıyor babam) 6 kişi 2+1 de yaşıyoruz. Abim de çok sıkıyor evde çocuk ayrımcılığı maalesef var özellikle annem tarafından. Ben 27 yaşımda annem babamın odasında yerde döşekte yatıp gece her şeyi duyuyorum. Film izleyemiyorum dizi izleyemiyorum genel kültür seviyem yerlerde kaldı. evde mutlu değilim aşırı mutsuzum psikolojim bozuluyor. Siz kosaydınız ne yapardınız?
27 yaşındayım Ailem beni aşırı baskılıyor çok yoruldum?
Cevapla