Sizin doğum günleriniz kutlanıyor mu?

Arkadaşlar bugün 27 yaşına girdim üniversiteden geleli tam 5 yıl oldu unideyken 10 -15 kişilik yakın çevrem vardı hiç sıkılmazdım herkes tarafından sevilen neşeli enerjik sempatik yerine gorede agresif bir arkadaştım insanları güldürebilirdim ama okul bitince çevremde hiç kimse kalmadı ve doğum günlerimi her yıl evde annem ve kız kardeşim kutlar her doğum günümde ağlarım bende isterdim söyle sürprizler hediyeler gelsin şaşkınlıktan mutluluktan ağlayayım ama yok 2 aydır konuştuğum biri var o bile sadece doğum günün kutlu olsun dedi geçti birde ailelerimiz tanışıyor işine gelincede meleğim güzelim diyor ben iyi olsamda kimsem yokmuş
Sizin doğum günleriniz kutlanıyor mu?
Cevapla