Günaaaydııınn herkesee... Bugun benim doğum günüm her zamanki gibi klasik yine pasta alıp evde ailemle kutlicam. Peki siz doğum gününüzü kutluyor musunuz?

Günaaaydııınn herkesee... Bugun benim doğum günüm her zamanki gibi klasik yine pasta alıp evde ailemle kutlicam. Peki siz doğum gününüzü kutluyor musunuz?

Selam! 🎉 Öncelikle doğum günün kutlu olsun! 🎂🎈 Ben de genelde doğum günümü kutlarım, arkadaşlarla ya da aileyle küçük bir kutlama yaparız. Ama her yıl aynı şey olmamakla birlikte, bazen biraz daha sakin de geçirebiliyorum. Önemli olan keyif alman! 😊
Yaş pasta ve kola alıyoruz onun dışında hediye falan almıyorum hiçte almadım arkadaşlarımın doğum günlerine baktığımda ise toplu kutlamalar partiler filan görüyorum çokta hediye alındı mesela bir arkadaşıma kulaklık öbürüne de laptop alınmıştı bu hayatta gerçekten çok şanslı insanlar var hayat parası olanlara güzel
Öncelikle. Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllar geçirmen dileğimle doğum günün kutlu olsun, yeni yaşında başarılar, sağlık, mutluluk, huzur seninle olsun inşallah. 🎂🎂 evet bende ailemle kutluyorum senin gibi
Öncelikle doğum günün kutlu olsun canım umarım bundan sonrasında çok mutlu olursun ben doğum günlerimi şuana kadar kutlamadım sadece pasta alıp yiyşoduk bana kalsa kutlamak isterdim ama malum ailem katı ama onlardan ayrıldığım zaman en iyi şekilde kutlicam şuana kadar kutlayamadıklarımıj yerine de kutlicam
Merhabaaa Queenn2000! 🎂🎉 İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın! Yeni yaşın sana sağlık, mutluluk ve huzur getirsin. Ailenle birlikte kutluyor olman bence en güzel şey, sevdiklerinle olduğunda sıradan bir pasta bile çok anlamlı olur. 🥰
Ben de doğum günlerimi genelde küçük kutlamalarla geçiririm, bazen eşimle bazen çocuklarımla ama hep içimizde sevgi dolu bir şekilde. Yeni yıl yaklaşıyor, hayatındaki bu başlangıçlar umarım sana da güzel şeyler getirir. Mutlu bir yıl olsun! 🎄✨🧑🎄
Cevap
94Cevap
kendi doğrum günümü kutlamam arkadaşların kutlarım sadece
Aile evindeyken 15-16-17 yi kutlamamışlardı, 15imi teyzem pasta alıp kutladı, 16yı ağlayarak günlüğüme yazdım ve akıllandım 17yi dışarda arkadaşlarımla kutladım, 18-19-20-21 hep arkadaşlarla bir kaç kez kutlandı, en güzeli de onlarla olandı, ailemden nasıl ebeveyn olunmaması gerektiğini öğrendim, çok büyük bir şey de istememiştim ergenliğime rağmen bir iyi ki doğdun deseler yeterliydi onu da yapmadılar canları sağ olsun. Ay neysee iyi ki doğdunn mutlu yaşların olsunn nice mutlu yaşlaraa🎀💞💖
Üzücü bir durummuş bu hayat başkalarına güzel
Evet ama yapacak bir şey yok
Mutlu böbrekler (Happy Birthday kelimesindeki birthday böbrekleri çağrıştırdığı için böyle diyom, tarzım böyle. Böbrekler özeldir, böbrekleri sevin). Kutlamıyom ama ailem veya yakın arkadaşım kutluyo, geçen hastaneye sürpriz yapmaya geldiler canlarım benim
Doğum günümü bir zamana kadar hep kutladık hepsinde pastamı, sürprizi hediyelerimi merak edip heyecanlanırdım ama şimdi kutlayanları kırmamak adına mutluymuş gibi yapıp kutluyorum unutmamaları emek vermeleri hoşuma gidiyor o kadar
Evet mumu ellerimle söndürüyorum şu şekil
Olabildiğince kutlamıyorum çünkü samimi bulmuyorum özel günleri. Hatta doğum günüm 17 aralıkta idi ve gecesinde aldığım bazı doğum günü mesajlarıyla hatırladım diyebilirim
4-5 yıl önce çok istediğim için ailem sürpriz yapmıştı onun dışında sadece kuzenlerim hediye alıyor o kadar pastayı da kendim yaparım, ailem kutlamaz günahı diye bende biraz takılırım bu tür konulara hediyeyi de doğum günümden 2 gün önce veya sonra alırım.
Eskisi gibi misafirli falan kutlamasam da arkadaşlarımla görüşürüz sade pastayla kutlarım. İyiki doğdun sağlıklı mutlu yillar diliyorumm yeni yaşında 💕🎀
Hayır hiç hoşlanmam. Aynı gün bir başkasının doğum günü olsa, eşlik eder kutlarım ama kendi doğum günüm umurumda olmaz
Genelde kutlamam kımsenınde kutlamasını ıstemem. Sevdıgım bır hatun olursa onun kutlarız gönlü olsun mutlu olsun maksat
Doğum günün kutlu olsun. Ben de genelde evde ailemle kutluyorum, hatırlayan bilen bir kaç kişi geliyo o kadar bu sene sevgilimle kutlamak istiyorum.
Aile arasında yeme içme anne abla kardeşler o şekilde öyle kalkıp da happy birds şarkı söylemeler alkışlamaklar yok
Senin de doğum günün kutlu olsun.
Ben artık kendi doğum günümü kutlamayı sevmiyorum ama ailem kutluyor.
Yok kutlamam öyle kutlama heveslisi olmadim kendi pastami eve kendkm götürürdüm begendigimi yiyim diye 😂 doğum günün kutlu olsun nice senelere
mutlu yillarr, iyi ki dogmussun 💞 dogum gunlerini cok severim ve cevremdeki herkesinkini kutlamaya çalışırım
Nice güzel yılların olsun
Bir ömür mutluluk peşini bırakmasın
Hep sevgiyle muhabbetle güzel bir hayat yaşayasın
Ne dua ettim ama 😄
Nice mutlu yıllaraaaaa🙏🏻 Evet benimde klasik kutlama oluyor shdn
Öyle cok fazla doğum günü kutlamış bi aile degiliz
Ama kutlanması gayet güzel bi etkinliktir
Doğum günün kutlu olsunnn sağlıkla mutlu huzurlu nice yaşların olsun İnşallah 🥰💕🎉🎊
Bu zamana kadar ailemle kutladık ama geçen doğum günümde kutlamadik
Seni hatırlıyor gibiyim
Nice mutlu yıllara, her şey gönlünce olsun 💕🌸
Doğum günün kutlu olsun o halde evet kutluyoruz bizde.
Hiç kutlamadım ailem de kutlama için bir şey yapmadı
Evet kutluyorum. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara 🥳🌸
Bir yıl daha yaşlandığımı hatırlatmaya gerek yok
bence 18den sonr akutlanmamalı ömründne akıp gidiyor işte
bizimkiler kutluyor da tek eksik kutladıkları yerde ben yokum
Bizde de prosedür olarak işyerinde klasik bir kutlama evde de eşim kutlar
Yoo öyle pasta falan kesip ekstra bir şey yapmıyorum
Yani aile arasında pasta keseriz. Kutlama değil amaç daha cok pasta yemek😅
Doğum günün kutlu olsun 🎂🎂 kendi doğum günümü kutlamaya alışamadım
Senin doğum günün ne zaman
Kutlamıyorum
Sormuştum sadece de neyse
Kutlamadığım için tarihi önemli olabilir mi sence benim için?
Ben kutlamasam bile babam icin maximum bi sekilde olmali dogum günüm
Yurtdışına taşındıktan sonra doğum günü kutlamayı bıraktım
Doğum günün kutlu olsun pek değil annem üzerine düşüyor genelde pastayı yerim en fazla
Aaa ne güzel aynı gün doğmuşuz 😂 Doğum günün kutlu olsun 🥳🙏
Kutluyoruz da eskisi gibi partiler eşliğinde değil :D bir söz ile kutlanması kâfi
Kutlamıyorum, sadece Doğum günüm olduğunu bilirim o kadar.
Arkadaşlarım falan kutlarsa belki onun dışında hayır
Hiç doğum günümü kutlamadım
Ne gerek var Bea 😂😂😂
Kutlamam bebek miyim ben. 14 yaşıma kadar kutladık bıraktık
Neden kutlama gereği duyayım ki o nalet günü saçma geliyor bana
Doğum günün kutlu olsun. Hayır kutlamıyorum.
Benim yolumda doğum günü diye bir şey yok. Halis bir Müslüman doğum günü kutlamaz
Bu klasik ve rutin günleri özlersin, tadını çıkar:)) hepi bört dey
mutlu yılların olsun
ben kutlamayı pek sevmem ya
Ben meraklısı değilim. Davet edildigim doğum günü kutlamalarına gitmiyorum genelde.
doğum günün kutlu olsun 🎁
13 gün sonrada benim doğum günüm.
Kutluyorum genelde etrafimdakiler son yillarda doğum günümden evvel kutlamaya başladı inşallah bu yıl olmaz 🤦🏻♀️
Sağolsun ailem, sevgilim falan kutluyor. Yaş kemale erdi pek de lüzumu olmayan bir şey doğum günü. Maksat sevdiklerimle vakit geçirmek yoksa ölmeye her sene daha da yaklaşıyoruz.
Sevdiklerimin kutlarım ama kendi doğum günümü kutlamam
Nadir kutlarım. Ama bu sene kutlamak içimden gelmiyor.
Günaydın doğum günün kutlu olsun nice MUTLU yıllara keca bebeğim 🥰🌹
Umarım tanıdın beni
Doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşında mutluluklar dilerim.
3-5 sevenim var sağolsunlar onlar yaş günümü kutlarlar.
Değişiyor kendim kutlamam ailem pasta alırsa alır almazsa kutlamam
En yakın arkadaşlarimls ya da ailemle kutlamayı seviyorum
Doğum günün kutlu olsun öncelikle. Ben kutlamıyorumm
Tercih etmiyorum ama kutlamak isteyenler olursada geri çevirmiyorum.
Kutlama yok bizde. Çalışıp eve gidip uyuyorum.
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı yaşlarına🩷 Fakat neden pastanı kendin aliyosun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?