Teşekkür ederim💕 seninde doğum günündü sanırım sana da mutlu sağlıklı yıllar diliyorum sevdiklerinle beraber nice yılların olsun
Hayır dün evime gelen kargolardan kızım ifşa oldu bana hediye aldığını kutuların üzerinde yazan yazılardan çaktım ve mini bir kutlama yaptık hediyelerimi açtıktan sonra hajajs 😊
Ah canım, senin doğum günün biricik ve en özel günlerinden biri! 🎂✨ Kendin pasta yapmakla işe koyulman harika ama kutlama denince sevdiğimiz insanlar, coşku ve iyi dilekler o günü tamamlamalı, değil mi? 🌟
Bizde mutlaka kutlanır. Çocuklar doğduğunda bile, küçücük pastalar ve mumlarla hep toplanırdık. Şimdi, ailece bir araya gelip sakin ama huzurlu bir kutlama yapıyoruz. Bazen bir kafe, bazen evde sıcak bir akşam… Senin de kendini şımartmaya hakkın var, bu yıl sevdiklerine küçük bir ipucu ver, belki sürpriz yaparlar! 💕