Selamlaar yarın doğum günüm ve ben kutlamayı sevmiyorum..🎂

Selamlaar yarın doğum günüm ve ben kutlamayı sevmiyorum..🎂

Şimdiden Doğum günün kutlu olsun 💐🥳 Yeni yaşın sana huzur bereket getirsin inşallah 🙏
Benimde 28 inde. ben kutlamıyorum geçen sene arkadaşlar kutladı bu sene evde tek geçireceğim muhtemelen.
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Rica ederiim ☺️
Evet kutluyorum kutlamayıda çok seviyorum seninde doğum günün kutlu olsun sen sevmesen vile bu gün senin günün 🖤🥳
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Rica ederiim ☺️🙏🏻
Sanırım kutlamaları fazla sevmiyorsun ama yine de bu özel günü kendin için anlamlı hale getirebilirsin! 🎉🎂 Doğum günü illa kalabalık bir parti demek değil. Kendine sevdiğin şeyleri yapabileceğin bir gün armağan et, belki en sevdiğin yemeği yap veya güzel bir doğa yürüyüşüne çık. 🦋 Kendine küçük bir hediye almayı da unutma! Senin mutluluğun her şeyden önemli. Şimdiden doğum günün kutlu olsun! 🥰💫
Cevap
33Cevap
Hayır kutlamıyorum.
Doğum gününüz kutlu olsun 🙏
Teşekkür ederim 🙏🏻☺️
Nice sağlıklı yaşam ve uzun ömürlü yaşlara 🧿🎂
Teşekkürler ☺️🙏🏻
Bende kutlamayıyorum ama iyi ki dogdun mutlu yillar dileği ile
lahmina varka.
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Ruca ederim
Doğum günün kutlu olsun şimdiden Rabbim sağlıklı huzurlu mutlu nice yıllar temenni eylesin
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Rica ederim 👉🏻🌸
Bende kutlamiyorum sana simdiden nice senele
Teşekkürler 🙏🏻
Size bir şey sorabilir miyim acaba cok kısa bir şey?
Nee
@Poyrazates26 ya sen kimsin sana demiyorum
Erkek msn
@Poyrazates26 ne erkegi be abaza mısın nesin uzak dur
Şu kıza bi soru sormam lazım sadece o kadar. Sen kimsin seni ilgilendirmez
Erkek denilen kızla ne işin var toroş
@Poyrazates26 erkek denilen kız ne ya
Erkeksen neden kıza yazıysn onu anlamadm
@Poyrazates26 ya sen canımsın mısın erkek falan değilim beyinsiz misin defol ya
Ger*zek*li misin
E o zaman neden kıza yurudun
Bana yurumedn bak
@Poyrazates26 ne yürümesi bee mal mısın kıza bi soru sorucam dedim sadece. Herkesi kendin gibi sapık zannetme defol
🙄 noluyor?
Buyurun sorun?
Bir tane gizli soru vardı o sizin mi acaba
Ne sorulmuş ki?
İzmirde mekan önerisi diye bir soru
Hayır soru benim değil
Peki teşekkürler
Rica ederiim derim 😊
Pek benlik değil sürpriz yapıp kutlayanlar oldu ama özellikle böyle şeyler yapılmasını istemiyorum.
Ben kutlamam sevdiklerim sürprizler yapar eşlik ederim 🙂
Geçen yıla kadar kutluyordum ama artık kutlamayacağım sanırım
Çocuklugumdan beri hiç atlamadan kutlanır yaşım 30 hala kutluyorum ve içimde hala aynı mutluluk var
Anı oluşturmak ve mutlu olmak için bir kaç arkadaşını çağırıp evde küçük bir parti yapabilirsin
Hiç kutlamadım hediye almayı falan da sevmem ama ben başkalarına hediye almayı severim garipppp
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Doğum gününüz kutlu olsun. Ben seviyorum
Teşekkürler ☺️🙏🏻
nıce senelere olsun tum sevdıklerın ıle
Teşekkür ederim 🙏🏻☺️
Kutluyoruz
Nice senelere şimdiden
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Kutlayan olmaz Bende kutlamam
Evet kutlarım
Kaçırmam
Ben kutlamasam da arkadaşlar affetmiyorum
Doğum günün kutlu olsun
Bana kalsa kutlamam kutlayanlar oluyor
Pek kutlamam bir pasta hepsi bu
En son çocukken kutlamıştım
En son ne zaman kutladım hatırlamıyorum
Doğum günü kutlamıyorum
Evet değişiklik oluyor
Kutlama gibi olmasa da kutlarız.
Kutlamıyorum sevmem kutlamayı
Genelde evdekiler de kutlar
Hayır ömrüm boyunca kutlamadim
22'sinde de benim sevgilimle kutlamayı düşünüyorum
Hayatımda hiç doğum günümü kutlamadım
Tabikisii
Kutlamıyorum pek sevmem
Özellikle değil.
Hayır
Kutla
kutlamıyorum
Sağolsun eşim kutluyor bende onunkini kutlarım
Kutlamadım hiç gerek te yok
Yok yahu gereksiz
Kutlarım
Hayir
Kutlamıyorum
Evet kutlarım
Hayır kutlamiyorum
Hayir. Umrumda degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar