Sanırım bu benim en güzel hissettiğim bir doğum günüm oldu. Saruman pastanın yarısını yedi 😃


Ailem değil de, arkadaşlarım kutladı. Hem de hiç beklemediğim bi anda. Sanırım ilk defa bu sene doğum günümü mutlu geçirdim. Diğer seneler hep buruktum.
Doğum günlerimi kutlamıyorum hiç. çünkü zaten kutlayan da yok en son ne zaman kutladım hatırlamıyorum. çocukken falandır 10 yıldan fazladır kutlamıyorum hiç
Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar 🙏
Evet, kutluyorum. Hatta kimse kutlamasın, ben kutlayım kendimi, kimseden beklentim kalmadı. Bu arada doğum günün kutlu olsun, mutlu seneler diliyorum
Cevap
10Cevap
Evet doğum günlerim genelde kutlanır. Senin de doğum günün kutlu olsun çikolatalı pudingim.
Teşekkür ederim zeytinli poğaçamm
10 yıl oldu sanırım kutlamayalı. Bizimkiler kutlayalım diyoda ben pek sevmiyorum.
Her doğum günümde başıma illa kötü bir şey geliyor tıpkı lanetlenmiş gibi o yüzden kutlamıyorum
Bizim evde adettir her doğum gününde evde pasta yapılır kendi doğum günümde pasta yapmışlığım vardır.
Teşekkürler sizlerinde kutlu olsun sjdjd
Hayatımda hiç kutlanmadı haftaya da doğum günüm ve yine kutlanmayacak: )
Genelde kutlamam kutlanmasını da sevmem. Her yıl yaş alıyoruz değişen bir şey yok. Pasta kedinin yanında tuzlu kalmış, çok şeker🤍
Kutlamıyorum.
29 yaşındasın tabii ki iyi hissedersin 😀
Doğum günün kutlu olsun, niye yıllara...
Kendimin kutlanmasından hiç hoşlanmam ama ben sevdiğim insanlarınkini pasta alıp kutlarım mutlaka maksat pasta yemek olsun 😂
Pek sevmem
Ama kutlanır ise mutlu olurum
Sonuçta benim için yapılmış bir hareket
Doğum günün kutlu olsun. Doğum günümü hiç kutlamam.
Mutlu yıllar. Doğum günün kutlu olsun 🎉🎂🎈
Hay maşallah sana ❤️ Nice senelere bir pasta da benden olsun 🎂
Kutlamıyorum. Özel günleri önemseyen biri değilim.
Bilmişlik taslamak haddime değil ama böyle şeyler yedirmeseniz kedişe...
Yaş geçmeye başladıgında bana anlamsız geliyor yaş kutlaması yaşlandık işte ne yüzüme vuruyosunuz 😁 nice mutlu yıllara bu arada
o zaman sana hapi de pörttey tuyu 😀
Doğum günlerimi kutlarım, doğduğum gün kutlanılmaz mı... 🤩
Bugün doğum günüm hayır kutlamıyorum. Her doğum günüm mutsuz geçiyor
Ln kediye pasta verilmezzzz
Ben değil ailem kutlar.
Son birkaç yıldır kutlamıyorum
Doğum günün kutlu olsun 🤩
Kutluyorlar sagolsunlar
Kendim kutlamayı sevmiyorum.
Kediler pek sekerli seyler yemez genelde
Sevmiyorum başkasının kutlarim ama
Kutlamıyorum
Evet kutluyorum
Hayır kutlamiyorum
Evet kutluyorum
Evet
Kutlamıyorum
Evet kutlarım.
Aile arasi
Hayır
Evet kutluyorum🥳
Kutluyor kız kardeşlerim m
Hayir
Hayır
En son karın içinde kutladım🙁
Kutlarız
hayirr
Hayır
Kutlarım
kutlamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?