AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Birlikte gidin alışverişe kendisi alır zaten
Bende ilk aylar öyleydim sonra bu hep böyle devam edecek değil ya diyip istedim. İhtiyacım olsa konu komşudan isteyecek halimiz yok ya iste bence bunda utanılacak bir şey yok..
Onun vermesi gerekiyor sen istemeden bilmiyormu sanki senin ihtiyaçlarinda var.
Onun dişinda isteye bilirsin o senin kocan gayet normal bi durum. Utanilacak bir şey yok
Zorun neydi de daha okumadan evlendin? Valla senin gibi slaklara acımıyorum daha çok sürünceksin sen
Okudum canım benim normalde bu sene bitirmem gerekiyordu ama almadığım dersim var beni o okula götürüyor getiriyor sen kendi haline acı
Acınacak halde olan sensin yalnız 😂
Daha kocasından para bile isteyemeyen birinden el olmaz.
Eş*
Aynen senden olur
Erkeklere herseyi açık ve net söyleyeceksin... Buna kendini alıştır sonuç olarak o parayı senin icin kazanıyor sen yemeyeceksin de kim yiyecek
İste ablacım kocan senin cilve yap iste karısısın el değilsin ki benim karım olsa her zaman para veririm istesinde mutlu olurum
Shera seven izle
O ney
Eşinle görücü usulü evlendiniz sanırım
Evet görücü usulü ama sevdik birbirimizi
Sevmekle olmuyor bazen çünkü eşin düşünceli olsa sana ek kart çıkarırdı
Sana bayramlık bişeyler alalım de oda sanada alalım gibi bir şey söyler eğer çok düşüncesiz değilse...
Eşin ailendir utanmamalısın
Öyle tabii ama yine de çekinme oluyor
Söyle evlisin sonuçta
Evet söyleyemiyorum işte onun düşünüp vermesi lazım
İma et ödüllendir
Ödüllendir derken benim gibi biriyle evlenmiş aramızda 12 yaş var ben ödül olarak yeter artarim bile dua etsin
Özele gelsene
Sana gül gibi bakması lazım
Ne istersen alması lazım sana
Tabii ki öyle olmalı hayır ben gizli takılıyorum burada kimseyle konuşmam ztn hesabı kapaticam
Bişey söyleyecem sana
Burdan söyle gerek yok
Özel bişey söyleyecem. Butdan olmaz
Gerek yok o halde
Yaş farkı olduğundan dolayı senin kıymetini bilmesi lazım
Evet farkında ama evlendik diye rahat
Kullanıyor o zaman
Sende tavır yap.. Her istediğinde ters yap
Neyi kullanıyor pardon beni kullanamaz o kadar s. alak değilim
Başka anlamda
Sende bunun karşılığını istemelisin
Ne anlamda
Özele gel işte 5 dk
Burada açıklayamam
Hayır
Seni bu sıkıntıdan kurtaracak bişey söyleyecem
Söyleme istemez
Kötü bişey değil söyleyeceğim
Beyefendi ben karşı cinsteki hiç kimseyle özelden konuşmadım şansınızı zorlamayın istemiyorum
Cinsellik ile alakalı bir durum söylemeyeceğim
Yaş farkı olduğundan dolayı kıymetini bilmesi gerek
Tamam o zaman özelden yaz demenin de manası yokmuş neyi ısrar ediyorsun
Eşinle ilgili bişey söyleyecektim. Senin kıymetini bilmesini açısından
Lütfenn
Bence kredi kartı çıkartsın daha mantıklı
Çıkartırım dedi ama hemen elimde olmuyor işte şu an için de param yok
Varken bile israfa kaçıp isteyen birisin. Bu evliliğin sonu sıkıntı
İsraf değil alıp dolaba koymuyorum giyiyorum her şeyi üstelik durumu yerinde baya neden kendimi sıkayım ki çok mantıksız bir de dolabimdaki kıyafetlerin çoğu nişanliyken abimin parasıyla aldıklarım
Durumu yerinde diye böyle düşünüyorsan ilerde dara düşse senin isteklerin krize döner
Kız kardeşlerine bile düzenli para verir demek ki bana da fazlasıyla harcayabilir anlamına geliyor dara düştüğü zaman isteyecek halim yok o kadar düşüncesiz değilim
Kız kardeşini işin içine katıp kıyaslıyorsan işi zor
Neden zor olsun kız kardeşleri gayet iyi durumda bana arabayı vermiyor ama onlara veriyor bu ayrımcılık değil mi üstelik ben eşiyim
Daha yeni evlenmişsin zamanla olur 😄😄
Utanılır mı kocan o senin. Beğendiklerini gösterip aşkım bana bunu alalım mı diyeceksin kocanın parasını yemekten utanılır mı? Ben eşime derim arada koca parası yiyesim geldi diye
Birlikte kıyafet almaya gidelim de. Bayram alışverişine çıkacakmıyız de
Bi kıyafat göster beğendim de akıl eder belki para vermeyi
Sonuçta senin ne işin bunu aş çok kasma ailesiniz siz
Utanılacak bir durum yok eşin o senin bir şekilde iste sonrasında rahatlar alışırsın
Eşine neye ihtiyacın olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirsin bu gayet normal bir durum
cilve yap bence biraz askııımm bunu alalım mııı gibisinden yapabilirsinnbence
Para yine iyi ben insanlardan hiçbir şey isteyemiyorum
Tatlı tatlı işte aşkım hadi bayram alışverişi yapalim birbimizi giydirelim falan de😂
Senin hayat arkadaşın utanacak hiç bir durum söz konusu olmasın bence rahat ol...
Kasiyer kere kurban ol canım onların çoğu ünv mezunu senin gibi kocalarından dilenmemek için çalışıyorlar ezik
Sensin lan ezik defol git kezban
Dilenci
Anandir
Evet oda babamdan dilenmiş
Seviyesiz bir kız olduğun her hâlinden belli seninle kim muhatap olur ki
Sende sevişme ücreti tarifesi getir para vermek zorunda kalsın
Bence eşin sana kart çıkartsın sen kafana göre harca o ay sonu öder hem böyle ikidebir istemek zorunda kalmazsın daha iyi olur
Çıkartacagini söyledi ama şu an param yok işte
O zaman iste bence anlıyorum utanmanı bence de birinden para istemek utanç verici bende utanırım fakat bi noktada o senin eşin böyle şeylerden utanmamalısın
Kendisi hatırlar çıkarır verir diye bekliyorum nasıl istenir ki paraya ihtiyacım mi var desem ne desem
Ya canım bana biraz para verebilir misin bayram yaklaşıyorken kendime bir şeyler bakim diyorum. Desen bence çok okey olur
Haa tamam aynı cümleyi kurucam ama isterken yanaklarım kizaracak o da bunun farkına varacak jxjx çok utanç verici yine de söyliycem
Ahahahah tamamm ama iste yanii
Yaşlarınız kaç
Aramızda 12 yaş var 22 ben
İyiymiş kıymetini bilir gençsin, yaşça büyük kuşak farkı var
İnşallah bilir
Para istemeye utanıyorsan çalış bence
şu an çalışamam belki ileride
İyi peki tamam da niye utanıyon kocan değil mi nazın mı geçmiyo yoksa
Nişanliyken annem çeyizime kıyafet aldı bolca çok var ama ben özel olsun diye o alsın istiyorum çekiniyorum dolabımda kıyafet çok var bunu söylerse kirilirim daha isteyemem
Anladım ama öyle söylemez bence ya, yaşlarınız kaç
12 yaş var aramızda 22 ben
Eşiniz neden para almaktan utanasınız ki
Birlikte çıkın sen al gerisini düşünme😀
Ben olsam ben de utanirdim babasindan para isteyen cocuk gibi. o yuzden kendi ayaklarim ustunde duruyorum
Hiç utanma isteyecek ev kadını isen ihtiyaçlar var
Yüz yüze çekiniyorsan işteyken mesaj atabilirsin
Eşden para istenmez zaten o para ortaktir
Saçmalama lütfen iste cok özür dilerim sen ona kendini teslim etmişsin oda utansın o zaman 😃
Iste yapıştır gitsin
Alışverişe çıkalım mı de o öder zaten.
kendin çalışırsan istemek zorunda kalmazsın
Tamam ben alacam sana bişeylerrrr
Kendine al sen ilk
kendime aldım sana da alacammm ciddiyim bak
Tanimadagin insanlara alacağına anana al mk
İstemeden veriyor bence iste
Veriyor ama ben çekiniyorum çekinecek bişey yok ama bilemiyorum
çekinme aklını kullan
Öyle yapıcam
Ne çekiniyorsun istesenee
Çekiniyorum yaa çok garip bişey ben evlenince rahat isterim diye düşünmüştüm...
İsteyebilirsin bence ilk safhalar da zor olsa da zamanla alışacaksın.
Öyle tabii
Şimdi istemezsen sonra hiç vermez
Eşine vurdur para al o parayla bişeyler al
işe gir çalış
Abicim işe girip çalışmasını ben de biliyorum ben eşimden istiyorum yaa onun kendi parasıyla yeni evimde bana Bayram için harcamasını istiyorum bunun çalışıp calismamakla alakası yok dolabımda giyeceğim bir sürü kıyafet ztn var 2 ay önce evlendik çeyizim için çok kıyafet almıştım ztn ama ben özel olsun eşim alsin istiyorum yeter yaa
o zaman direkt söyle
Bir kere isteyip aldırınca alışırsın 😁
Bende korkağan tekiyim
Çalış sende
şu an çalışamam ileride belki
İste o zaman hiç çekinme erkekler anlamaz o incelikten fazla utangaçlık iyi değil
İstiycem ztn bayrama bişey kalmadı
Kaldi mi senin gibi naif kadinlar
Hee yaa çok garip değil mi abimlerden çekinmeden istiyordum bu farklı oluyor
İşte nie utanıyorsun
Aranızdaki iletişim nasıl
Her anlamda iyi ama para isteyince bi utanma geliyor neyse ki söyledim artık nxjzj aştım gibi hatta pis alıştım hep isterim. d
😂😂😂
Eşin kaç yaşında görücü usulü heralde
He laa görücü usulü size batan ne
Bişe batmadı ki
Görücü usulü her halde diyerek alaya alıyorsunuz sıkıldım yaa
Hayır bende görücü usulu evlendim
Ben alay filan etmedim yanlış anlama
Yanlış anlamaya müsait
Tamam kes
Neden para istiyorsun çalış kazan.
Neden istemim kocam bana harcamayacak da kime harcayacak
O zaman uttanmadan sıkılmadan isteyeceksin...
Kocan para bende "benim dediğim olur" deyince de ses etmeyeceksin
Neden ses etmim ses etmeye hakkım yok mu onun parası benim de param benim rızkım da içinde
Hayat senin hayatın ben karışamam ancak parayı kim veriyorsa patron odur. Paran kadar özgürsün bu hayatta...
O sadece onun parası değil benim de param
Adamın parasına göz dikmişsin 🙄🙄
Artık onun değil benim ☺️
Korktum şimdi evlenmekten...
Eşin lüks hayat yaşasın gerisini boş ver nxjs
Eşim lüks yaşasın ben sürüneyim para bitince de tekmeyi vursun yani... İyiymiş
Off ne anlarsaniz anlayin uğraşamam
İstenmemeli kendi vermeli
Evet ama o iste dedi benden akıl edemem vermeyi dedi
Öyle şey mi olur sormuyor mu peki
Yok sormuyor
Onu alışkanlık haline getirmeli her sabah veya birkaç günde bir sormalı çekiniyorsan eğer
Geçen bırakmış ama normal günlük ihtiyaçları karşılamak için 500 lira bırakıyor iki günde bir çok az değil mi normalde evin ihtiyaçları hepsi onda yalan yok ama bana harçlık olarak 500 lira çok az
Ne ihtiyacın oluyor ki mesela
Yaa arabayı alıp gidiyor bende araba yok annemlere gitmek istiyorum mecbur taksi tutuyorum tüm param neden taksiye gitsin ki ya da annemlere giderken biseyler alırım beraber yeriz falan bunlar ihtiyaç değil mi beni zor durumda bırakıyor arabayı da alıp gidiyor iki arabası var bana güvenip vermiyor
İki arabayı nasıl götürüyor onu anlamadım trol soru mu bu
Alıp satıyor kâr elde etmek için bu süreçte diğer arabası da iş yerinde oluyor hep diğerini eve getiriyor boşta var ama vermiyor bana neden trol olsun 😑
Toplu taşıma yok mu annene
Ben toplu taşımayla niye gideyim ya Allah Allah zor olur hem annem o kadar yakın değil hiçbiri toplu taşıma kullanmıyor ben mi kullancam
Tamam işi ne eşinin geliri
Emlak işiyle uğraşıyor diğer taraftan araba alıp satıyor kuzeniyle birlikte
Gelirini bilmiyorum ki söylemedi hiç bende sormadım
Geliri iyidir
Bi de bana olsa o yüzden taksiyle gidip geliyorum çok saçma habersiz gidiyorum tabi o ayrı geliri iyi ama ben pek faydasını göremedim düğünde takı çok taktılar diye fazla para istemeye de çekiniyorum işte sorun bu
Ee ne ypacaksın
Bilmem bir şekilde istiycem yüz yüze söylemem ancak mesaj atarım
Erkekleri yönetmeyi bilmiyorsunuz
Ben yönetemem ki beceremem
Taktik veririm o konuda
Ben yapamam taktik verilse bile bazen cilve yapıyorum ama az ağır ol diyor ne alakaysa
Ben söyleyeyim de belki işe yarar
Söyle
Yorumdan mı yazayım hep
Kısa bişey sandım maalesef özelden kimseyle konuşmam
Özel konuşmak için değil yorumdan zor oluyor sonra yazmam zaten
Kalsın o halde
Engellersin yani sonra ne olacak
Allah Allah bak sen şu işe
O artık senin hayat arkadaşın utanma
Aş gitsin bir şekilde
Sonuçta kocan isticen artık
Zor özellikle çekingen biriysen
İsteyerek :p