Normal arkadaş olan biri 'başkası var 'seni üzmek istemem' deyince iyi günler deyip siliyorum saygısız mıyım?

Ben böyle bir durumda her yerden söz hakkı vermeden siliyorum ne diyorsunuz?

Normal arkadaş olan biri başkası var seni üzmek istemem deyince iyi günler deyip siliyorum saygısız mıyım?

25 Mayıs 2025 Pazar 23.09

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru
Normal arkadaş olan biri 'başkası var 'seni üzmek istemem' deyince iyi günler deyip siliyorum saygısız mıyım?
Cevapla