Arkadaşınız insanlara kin gutmuyorum diyerek aranizin açık olduğu insanlara iyi davranıp gönderilerini beğenmiyorsa?

İyi davranıştan kastım vıcık vıcık yalaka değil ama bir şey sorduklarında gülümser ve kibar cevap veriyor ama biliyorum ki ben benzer bişey sorsam beni görmezden gelecek kadar beni sevmeyen insanlar ve arkadasima bunu dedim bir olay canını sıktı diye neden kim guduyorsun ki iyi olmadıklarını bende biliyorum ama bu insan olmaktır dedi bende sinirlendim iyice çünkü canımı sıkan insanlar ve onlar bize nasıl muamele çekiyor üstün gözükmeye calisiyorlarsa karşılığını alacaklar ben kinci ve kötü birk olduğum için değil onlar öyle bir muameleye layık olduğu için

Güncellemeler
11 ay
Begeniyorsa dicektim başlıkta klavye gazabı
Arkadaşınız insanlara kin gutmuyorum diyerek aranizin açık olduğu insanlara iyi davranıp gönderilerini beğenmiyorsa?
Cevapla