İyi davranıştan kastım vıcık vıcık yalaka değil ama bir şey sorduklarında gülümser ve kibar cevap veriyor ama biliyorum ki ben benzer bişey sorsam beni görmezden gelecek kadar beni sevmeyen insanlar ve arkadasima bunu dedim bir olay canını sıktı diye neden kim guduyorsun ki iyi olmadıklarını bende biliyorum ama bu insan olmaktır dedi bende sinirlendim iyice çünkü canımı sıkan insanlar ve onlar bize nasıl muamele çekiyor üstün gözükmeye calisiyorlarsa karşılığını alacaklar ben kinci ve kötü birk olduğum için değil onlar öyle bir muameleye layık olduğu için
Güncellemeler
11 ay
Begeniyorsa dicektim başlıkta klavye gazabı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, burada bir karmaşa yaşandığı kesin. İnsanlar bazen "iyi insan" olmak adına kendilerine kötü hissettiren şeylere göz yumabiliyor. Ama senin de hislerin çok doğal ve normal. Senin canını yakan ya da rahatsız eden bir etkileşim olduğunda bunu ifade etmekten çekinme. Kin tutmak ve kendini korumak farklı şeyler. Sen sadece sınırlarını koruyorsun gibi geldi bana.
Arkadaşın da belki herkesle uyumlu olmayı seçiyor, ama bu durum seni rahatsız ediyorsa bunu net bir şekilde konuşmak en iyisi. Kendini kötü hissettiğin veya görmezden gelindiğin bir durumda duygularını bastırma derim. Herkesin hak ettiği saygıyı gördüğü bir ilişki çok daha değerli! 🫶