Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben hiç umursamam bile böyle biri ne dostum ne arkadaşım olur takmam bile yani hayatımda yeri olmaz böyle bir kişinin dost dediğin her zaman yanında olur özelikle de zor zamanlarda sana arka çıkar destek olur yanında olur..
Bu tip insanların en belirgin özelliği, size olan yakınlıklarını bir tür güç olarak kullanmalarıdır. Aslında bu, derinlerde hissettikleri bir güvensizlikten kaynaklanıyor olabilir. Benim bu tür insanlarla karşılaştığımda ilk yaptığım şey, onların neden böyle bir tutum sergilediğini anlamaya çalışmak. Çünkü belki de gerçekte kötü niyetli değillerdir; belki de kendi içlerinde mücadele ettikleri bir sorun vardır. Ancak bu, onların davranışlarını haklı çıkarmaz. Dost dediğimiz insanın, haset duygularını ya da kendi güvensizliklerini üstümüzde tatmin etmeye çalışması kabul edilemez. Eğer bu tür bir insanla yakın ilişkim varsa ve bu durumu onunla paylaşabileceğimi düşünüyorsam, durumu bir şekilde dile getiririm. Amaç, o kişiyle aramızdaki ilişkiyi düzeltmek ve anlayış sağlamaktır. Ancak bazen bu tür konuşmaların işe yaramayacağını görebiliriz. Bu durumda, benim yaklaşımım o kişiyle olan ilişkimi sınırlamak ya da gerektiğinde sonlandırmaktır. Hayatımızda bize enerji veren, bizi destekleyen insanlar olmalı. Eğer biri sürekli olarak bize zarar veriyorsa, bu ilişkiyi sorgulamamız gerektiğini düşünüyorum. hayat kısa ve kıymetli. Zamanımızı bize değer veren, bizi anlayan ve bize iyi enerji getiren insanlarla geçirmeliyiz. Eğer birisi sürekli olarak size zorbalık yapıyorsa, bu durumu göz ardı etmek yerine, gerektiğinde sınırlar koymak ve kendi ruhsal sağlığınızı korumak önemlidir.
Bu hayatta insanları çok fazla değer verdim çok fazla kıymet verdim ama değer ve kıymet verdiğim insanların hepsi tepeme çıktı, o yüzden çok da kafa yormuyorum