Size çok iyi davranan ama başkalarına gereksiz kötü davranan biriyle arkadaş olur muydunuz?

Ben olmazdım çünkü iyilik her zaman, heryerde ve herkese olan bişeydir. Başta uyarırdım eğer hâlâ aynıysa konuşmazdım
Size çok iyi davranan ama başkalarına gereksiz kötü davranan biriyle arkadaş olur muydunuz?
Cevapla