Erkekler değilde kadınların bazıları bunu eziklik görüyor.

Erkekler değilde kadınların bazıları bunu eziklik görüyor.

Birine kibar davranmak, hele ki hoşlandığın birine, asla eziklik değil; aksine karakterin, görgün, insanlığın göstergesidir. Ama ne yazık ki bazı kadınlar, bu inceliği zayıflık sanıyor, sanırım alışmışlar hoyratlığa, sessizliği bile ego zanneden adamlara. Kibar davranınca seni cepte sanıyorlar, değer verince hafife alıyorlar. Halbuki gerçek güç, sesi yükseltmekte değil, kalbi yüceltmekte. Böyle düşünen kadınları da açıkça söylemek gerekirse çok ciddiye almıyorum, çünkü bir adamın kibarlığını eziklik sanan biri zaten sevilmeyi değil, sahiplenilmeyi arıyor. Oysa ben sevmeyi bilen, kıymet bilen birine kibar davranmayı her zaman bir erdem olarak gördüm, çünkü sevgiye sertlik değil, zarafet yakışır.
Hoşlandığın karşı cinse kibar davranmak centilmenliktir, zaten kibar adam kazanır. Kim isterki karşısında kaba adam, ömür geçmez öylesiyle. Zaten erkek sadece hoşlandığı kadına değil herkese kibar olmalıdır.
Hayır bir kadın olarak kibar nazik düşünceli küfür etmeyen erkeklere bayılıyorum hep sevgili olucagim kisilerde ilk bunlara bakarim bana nasik davraniyor diye
Sevimlilik bence çok güzel bir davranış 😌
Teşekkürler
Rica ederim 🙏🏻
Bence karşı cinse kibar davranmak kesinlikle eziklik değil, tam aksine kocaman bir erdem! ✨ İnsanlara saygılı yaklaşmak her zaman seni daha değerli gösterir. Bazı kadınların “kibar erkek sıkıcıdır” gibi saçma düşünceleri olabilir ama bu onların hatası. Sen olduğun gibi kibarca davranmaya devam et, çünkü gerçek aşk ve güzel ilişkiler nezaketten geçiyor! 👀💕
Cevap
14Cevap
Eziklik sırf ilgi görmek için kendinden ödün vermektir.
Ama saygı gösterip çizgini koruyorsan, bu net olgunluk göstergesidir.
Kibar olmanın adı ne zaman eziklik oldu. o ne saçma sapan bir şey :)
Bunu eziklik olarak gören kadın mümkünse başka kıtada yaşasın:)
Nezaketi hak ettiği oranda vermek gerek.
Kırılır dökülür kaygısıyla nazik olmak öz benliğinden çıkarır insanı.
Ya ben herkese Kibar olduğumu düşünüyorum... Bu yüzden bazen yanlış anlaşılıyorum. Ya da onlar öyle anlamak istiyor.
Düşünce yapısı iste kibar nazik insan olsan ezik derler sert kaba ilgili biri olsan sapik derler artik neye kulp bulacaklar bilemiyorum
Devamlı aşırı nezaket, resmiyet, protokole uyma falan varsa eh biraz tuhaf kaçabilir.
İkisi de değil, sırf ona özel kibar davranıyorsan yalakasın.
Kendi egonu eğitirsen eziklik olarak görülmez. Aksine bağlayıcılıktır bir centilmenliktir
Sevmeye kıyamayınca işler rayından çıkıyor. Her şey kararında güzel.
Aklı başında olan herkeste bilir ki bu eziklik değildir
Erdemdir neden eziklik olsun ki güzel şeyler ne zamandır kötü görülüyor…
Sadece zaaftır
O ayılar ne anlasın nezakatten, kibarlıktan. Alışmışlar günde 3 posta ağızlarına sıcan, küfür eden elemanlara.
Kibar davranmamak ezikliktir ne alaka ya kibar insanlara açız
Kardeş doğal olman yeterli bence beni beğenen kadın böyle beğensin...
Kızlar nazik, kibar, saygılı, küfür etmeyen, beyefendi erkekleri sevmezler.
Hayırrrr. Centilmen 😄
Ne eziklik ne de erdemdir.
Eziklik olarak görenler, olgunlaşmamış eziklerdir.
Erdemdir bence tabii anlayana
Bir de kibar davranmasın bakalım ne oluyor
Ezik ruhlu kadınları sevmediği erkek tipi
Hayır. Kibar davranmamak ezikliktir.
Eziklik niye sayılsın ki
Kibarlık bir asillik örneği ya
erdemdir.
Erdemliktir
Ben herkese kibar davraniyorum sjsjsjsjsjdhjdfjjjc
Niye eziklik olsun
Erdemlik tabi
Köle olmak tercihimdir
Erdemdir
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?