Kibar tane tane konuştuğum için arkadaşım tarafından linçleniyorum kibar konuşmak kötü mü?

Arkadaşım kendisi aşırı kaba konuşan biri benim de normal ses tonum biraz ince ve sakin konuşan biriyim genelde herkes çok beğenir ama en yakın arkadaşım sürekli niye böyle konuşuyorsun diye dalga geçiyor dün kayak merkezine gittik hiç tanımadığımiz kişilere benim konuşma bicimimle dalga geçip anlatıyordu aşırı sinirlendim

Kibar tane tane konuştuğum için arkadaşım tarafından linçleniyorum kibar konuşmak kötü mü?
Cevapla