Sadece arkadaş olarak gördüğünüz birisine ''hep iyi ol'' der misiniz?

ben demem ama o dedi. acaba özel birşeyler mi hissediyor. babası vefat etmişti şehir dışındaydı. hatır sormam gerektiğini düşündüm geldinmi nasılsın dedim. iyiyim yarın sabah oradayım sen çıktın mı şehir dışına dedi. hayır ikinci aşımı oldum çok kötü oldum gidemedim dedim. simdi iyi misin dedi. evet çok şükür iyiyim dedim. gerisi bu... allah iyilik versin falan derdim ben olsam yani bilmiyorum ki hoşlanıyor mu acaba benden
Sadece arkadaş olarak gördüğünüz birisine hep iyi ol der misiniz?
Sadece arkadaş olarak gördüğünüz birisine ''hep iyi ol'' der misiniz?
Cevapla