ben demem ama o dedi. acaba özel birşeyler mi hissediyor. babası vefat etmişti şehir dışındaydı. hatır sormam gerektiğini düşündüm geldinmi nasılsın dedim. iyiyim yarın sabah oradayım sen çıktın mı şehir dışına dedi. hayır ikinci aşımı oldum çok kötü oldum gidemedim dedim. simdi iyi misin dedi. evet çok şükür iyiyim dedim. gerisi bu... allah iyilik versin falan derdim ben olsam yani bilmiyorum ki hoşlanıyor mu acaba benden
Sadece arkadaş olarak gördüğünüz birisine ''hep iyi ol'' der misiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hep iyi ol dediysem evlenmek istediğimi anlasın 😌 sabır 😌
ne var ki bunu demekte. bi anlam çıkartılacak bir şey yok
hep iyi ol lafindan herhangi bir hoslanma anlamı çıkartmak saçma olur.. normal bi iyilik temennisi sözü niteliginde bir söz bence.
Bence alttan mesaj vermiş.
hep yapıyor gibi bunu geçende kalpli öpücük koydu sonra yanlışlıkla oldu dedi
Olabilir yani aranizdaki bağa bağlı
Senden hoşlanmıyor.
Derim
Ben derim
Evet derim