Yalnızlıktan çok sıkıldım ancak kimseyle konuşmak da istemiyorum bunu nasıl geçireceğim?

Yazan kişilerle konuşmak istemiyorum ya böyle sürekli sürekli farklı kişilerle konuşmak istemiyorum daha doğrusu hani bir kişiyle konuşayım ve hep onunla konuşayım istiyorum ama tabii ki öyle biri de yok ay sıkıldım bu durumdan ya niye hala bekarim

Yalnızlıktan çok sıkıldım ancak kimseyle konuşmak da istemiyorum bunu nasıl geçireceğim?
Cevapla