Yalnızlığa alıştım kimseyle konuşasım gelmiyor ne yapmalıyım?

üniversitedeyim arkadaşlarım var tabide kız olarak kimseyle konuşasım gelmiyor 2 yıldır sevgilim flörtüm yoktu kız arkadaş sevgili aşk konusunda çok yorgun hissediyorum hiç yanaşmıyorum o konulara zaten yanaşanda yok keyfim iyi ama yanlışmı yapıyorum sizce
Yalnızlığa alıştım kimseyle konuşasım gelmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla