Çok yalnızım, konuşacak kimsem yok. ne yapmalıyım, nasıl başa çıkarım?

Utanıyorum kendimden.

Çok yalnızım, konuşacak kimsem yok. ne yapmalıyım, nasıl başa çıkarım?
Cevapla