Haksızlık değil mi cinsiyet ayrımı resmen?

Şimdi benim benim 18 yaşında bir tane kuzenim var sevgilisi varmış işte annem görmüş bugün bize dedi bende git annesine söyle dedim bana erkek olmasaydı kız olsaydı söylerdim dedi sinirlendim çünkü annem olacak kadın beni sevgilimden ona söylediğim halde ayırmıştı bu haksızlık değil mi ya üstelik ben kuzenimden 1 yaşta büyüğüm
Haksızlık değil mi cinsiyet ayrımı resmen?
Cevapla